تیر دشمن در فتنه به سنگ خورد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن با فتنه حجاب و عفاف سعی در برهم زدن آرامش و ضربه به نظام جمهوری اسلامی بود، اما موفق نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی عصر روز _پنجشنبه، یازدهم مهرماه_ در دیدار با دانش‌آموزان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: قبل از انقلاب رژیم طاغوت ما را از مفاهیم ارزشی دور می‌کرد و نمی‌گذاشت این مفاهیم از جمله استکبارستیزی به دانش‌آموزان منتقل شود.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی این فرصت‌ها و این بسترها برای رشد و تعلیم مبانی و مفاهیم ارزشی فراهم شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانش‌آموزان بسیجی حاضر در این مراسم، گفت: شما اتفاقات دوران قبل از انقلاب را ندیده و بعضی از چیزها شاید برای شما عجیب و شبیه به افسانه باشد، شاید خیلی از سختی‌ها و نبود امکانات را ندانید، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی همه امکانات فراهم شده‌است، برای مثال جمهوری اسلامی باعث شده در مسئله فلسطین ندای مبارزه با ظلم و استکبار در دنیا طنین‌انداز شود.

وی تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی در تلاش هستند که جوان و نوجوان ما را از این آرمان‌گرایی دور نگه دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر مسئله حجاب و عفاف که دشمن بر این موج سوار شد و موفق نشد به اهداف خود برسد و تیرهایشان به سنگ خورد، بخشی از فتنه‌ها متوجه جوان‌ها و نوجوان‌ها و دانش‌آموزان بود.

وی افزود: راهبری و مدیریت فرهنگی حوزه دانش‌آموزی کاری بسیار ارزشمند است و یک دانش‌آموز می‌تواند در نقطه‌ای قرار بگیرد که مقابل ارزش‌ها بایستد و به عنوان سرباز دشمن تیشه به ریشه ارزش‌ها بزند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شما دانش‌آموزان باید آمادگی لازم را داشته و اهل مطالعه باشید، افزود: در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی نمی‌توان ساکت ماند، اما سران کشورهای غربی در مقابل این جنایات و کشتار این همه زن و کودک و بمب‌های چند تنی که بر روی آن‌ها می‌ریزند سکوت کرده‌اند و این تأیید ظلم است.

آیت‌الله حسینی گفت: وقتی امام خمینی ره می‌فرماید؛ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود به خاطر این است که این رژیم غاصب وحشیانه‌ترین و جنایتکارترین صحنه‌ها را رقم زده و کشورهای غربی این جنایات را تأیید می‌کنند و کشورهای عربی هم گنگ شده‌اند.

کد خبر 701145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.