کسی به سپاهان کمک نمی‌کند / ملوان جنگنده‌تر بود و استحقاق پیروزی را داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فصل را مشکلات زیادی شروع کردیم و هنوز دلیل این باخت و کسر چهار امتیاز را نمی‌دانیم؛ طبیعی است که این مسائل روی تمرکز بازیکن تأثیر بگذارد، البته نباید بگذارد زیرا کسی به ما کمک نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر که با پیروزی سه بر دو انزلی‌چی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: امروز هواداران در آب و هوای نامناسب حضور پیدا کردند و شور و اشتیاق زیادی نشان دادند که از آنان متشکرم اما متأسفانه روز خوبی نبود، جنگندگی‌های زیادی در بازی بود اما به نظر من داور کار خود را به نحو احسن انجام داد.

وی افزود: ملوان تیم بهتر، جنگنده‌تر و هماهنگ‌تری بود و آن‌ها زندگی خود را گذاشتند، چیزی که تیم ما امروز نداشت؛ فکر می‌کنم نتیجه منصفانه بود زیرا موقعیت‌هایی خلق و خوب حمله و دفاع کردند، در صحنه آخر خوش شانس بودند اما برای ایجاد خوش شانسی نیز باید تلاش کرد، از چیزی که از تیم خودمان انتظار داشتیم، فاصله داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: همه بازیکنان کامل نیستند و برای این‌که بازیکن بتواند کیفیت انفرادی خود را بهتر کند، نیاز به حمایت و اعتماد دارد تا با اعتماد به نفس بالاتری بازی کند که یکی از مدافعان در این بازی اعتماد به نفس لازم را نداشت. از لحاظ دفاعی، مدافعان انفرادی دفاع نمی‌کند، دفاع‌های وسط، کنار و هافبک دفاعی هستند و امروز در هیچ‌کدام با دقت کار نکردیم.

مورایس همچنین تصریح کرد: دفاع‌های کنار همیشه به فکر حمله هستند تا این‌که دفاع کنند، شرایط مهیا شد تا در برابر این تیم خوب اشتباه کنیم و به آن‌ها موقعیت دهیم، شرایط زمین طوری بود که توپ سریع‌تر حرکت می‌کرد و شرایط خوبی برای تمرین کردن از لحاظ زمین نداریم. به عنوان یک بازیکن و تیم حرفه‌ای باید تمرکزمان رو کاری که می‌خواهیم در لحظه انجام دهیم، باشد.

وی ادامه داد: مهم نیست چند امتیاز کم کردند و باشگاه باید این مسائل را حل کند، کار اجرایی است و ربطی به بازیکنان ندارد، ملوان در بازی بهتر بود و لیاقت برد را داشت و باید بیشتر کار کنیم، فکر نمی‌کنم تأثیری داشت. فکر نمی‌کنم مغانلو به بازی آینده برسد، فعلاً نمی‌دانیم کجا باید بازی کنیم و با این چالش‌ها باید زندگی کنیم؛ امیدوارم شهریار هرچه زودتر به نیمکت یا ترکیب اصلی بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: ملوان بهترین بازی را نمایش دادند اما بازی‌سازی نکردند، دفاع وسط از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند و این‌ها به خواسته بازیکن برمی‌گردد که چقدر جنگنده باشد؛ اگر جنگنده باشید با قد کوتاه‌تر سرزنی می‌کنید، ملوان بازیکنان سریع داشتند و از تیم‌های مستقیم و دوم و سوم استفاده کردند و خواسته و جنگندگی را از بازیکنان خودم ندیدم. به‌جز دانشگر و قربانی که خیلی توپ‌های دوم را زدند، بقیه بازیکنان جنگندگی لازم را نداشتند.

مورایس افزود: در دوئل‌ها باید بهتر باشیم، بازیکنان ما سرعت کم‌تری ندارند و اگر تمرکز درست بود شاید می‌توانستیم بهتر عمل کنیم؛ متأسفانه بازی را واگذار کردیم و می‌توانم بگویم روز ما نبود؛ در مورد سرعت، تیم سوم به سرعت باز نمی‌گردد و به دوئل و جای‌گیری مربوط می‌شود، فضا بین دو بازیکن زیاد بود که از فضای پشت مدافعان استفاده کردند، در پوشش و جای‌گیری درست کمبود داشتیم. شاید تمرکز بازیکن از دست رفته باشد اما اصلاً توجیه نیست، فصل را مشکلات زیادی شروع کردیم و هنوز دلیل این باخت و کسر چهار امتیاز را نمی‌دانیم؛ طبیعی است که روی تمرکز بازیکن تأثیر بگذارد، البته نباید بگذارد زیرا کسی به ما کمک نمی‌کند.

کد خبر 701137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.