نخستین خیمه‌الاقصی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نخستین خیمه‌الاقصی در حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه از امشب یازدهم آبان ماه به مدت چهار شب در محل شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد مصطفی حیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین خیمه‌الاقصی در حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه از امشب یازدهم آبان ماه به مدت چهار شب در محل شورای اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این خیمه در قالب نمایشگاه عکس با موضوع شروع تا سقوط اسرائیل، غرفه کودک با موضوع فلسطین، ایستگاه صلواتی بنیاد شهدای مدافع حرم چهارمحال‌وبختیاری و شهدای فلسطین، خاطره‌گویی و سخنرانی برپا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد برگزاری مراسم یادبود با روشن کردن شمع و بنرنوشته، امضا طومار در محکومیت اسرائیل و درخواست توقف ظلم و ستم از سمت سازمان ملل را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه دانست.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کمک‌های مردم برای اعزام به غزه نیز توسط هیئت دانشجویی معراج‌الشهدا دریافت می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی نظیر مداحی، اجرای سرود، تئاتر، دعا و مناجات با نیت پیروزی مظلومان نیز برگزار می‌شود.

حیدری گفت: این برنامه‌ها با همراهی شورای اسلامی شهرکرد، هیئت دانشجویی معراج‌الشهدا، دانشجویان، هیأت‌های مذهبی و خیرین برگزار می‌شود

کد خبر 701135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.