سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو خارج از زمین هم برای سپاهان غیرت به‌ خرج می‌دهند +فیلم

استرس و حرص‌وجوش‌های سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو دو غایب سپاهان مقابل ملوان در جایگاه ویژه جالب‌توجه و دیدنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی عصر امروز _پنج‌شنبه یازدهم آبان‌_ در چارچوب هفته نهم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفته‌اند که تا پایان دقیقه ۶۵ با تساوی دو بر دو در جریان است.

در نیمه‌اول بازی و بعد از حملات پرفشار سپاهان روی دروازه ملوان، رامین رضائیان در موقعیت مشکوک به آفساید، اما روی پاس مدافع ملوان با دروازه‌بان در حالت تک به تک قرار گرفت که ضربه سر او وارد دروازه میهمان شد.

داور ابتدا این گل را آفساید گرفت، اما بعد از نزدیک به پنج دقیقه وقفه در بازی، در نهایت تصمیم خود را تغییر داد و رأی به سالم بودن گل سپاهان داد.

صحنه گل رامین رضائیان یکی از جنجال‌های تاریخی ورزشگاه نقش جهان را ایجاد کرد، در حالی که سپاهانی‌ها از سلامت گل خود با توجه به پاس رو به عقب مدافع حریف مطمئن بودند، داور گل این تیم را مردود اعلام کرد تا اعتراضی بزرگ به داور و کمک داور از سوی سپاهانی‌ها شکل بگیرد و در نهایت پیام حیدری با مشورت سه نفره با کمک داور و داور چهارم و احتمالاً بازبینی پشت صحنه، رأی به سالم بودن گل سپاهان داد تا بازی یک بر یک در جریان باشد.

حضور سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو روی سکوها، جلوه خاصی به سکوها داده و در این موقعیت رفتارهای جالب‌توجهی داشتند.

شهریار مغانلو به‌همراه سیاوش یزدانی در لحظه‌ای که داخل میدان همه‌چیز به‌هم ریخته بود با عصبانیت خاصی به صحنه نگاه می‌کردند و زمانی‌که داور گل سپاهان را تأیید کرد، روی سکوها به شادی پرداختند.

کد خبر 701112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.