توزیع ۱۸۰۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب این کلان‌شهر طی دهه نخست آبان‌ماه خبر داد.

رضا جان‌فشان نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز طبق روال برنامه‌های هفتگی، نهضت آسفالت را در سطح منطقه ادامه می‌دهد، اظهار کرد: نهضت آسفالت با هدف ارتقای تسهیل در تردد شهروندان، در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در دهه نخست آبان‌ماه بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در راستای زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی در سطح این منطقه توزیع شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه به اتمام آسفالت حدفاصل تقاطع غیر همسطح رسالت تا راه‌آهن تبریز اشاره کرد و گفت: این مسیر به دلیل تردد خودروهای سنگین و همچنین عدم زیرساخت مناسب، دچار تخریب شده بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی این منطقه به صورت اساسی آسفالت‌ریزی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار تن آسفالت به ضخامت ۶ سانتی‌متر در این مسیر توزیع شده است.

جان‌فشان نوبری همچنین در ادامه اظهار کرد: همچنین مسیرهای شهرک امام خمینی (ره)، آناخاتون، مایان کوی اتحاد، قراملک، شنب غازان و خیابان راه آهن کوی المهدی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه آسفالت‌ریزی شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: همچنین عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل راه‌آهن تا نصف‌راه در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

کد خبر 701092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.