اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان

محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان از ساعت شش صبح روز شنبه در مسیرهای منتهی به مراسم اعمال خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان کرمان، از تقاطع توحید شروع و در خیابان‌های قدس و غزه و خیابان فلسطین منتهی به تقاطع پاسداران ادامه خواهد داشت؛ بنابراین از تمام شهروندان خواسته شده از توقف وسایل نقلیه از ساعت شش صبح تا پایان مراسم در این مسیرها خودداری کنند.

هم‌چنین از تقاطع توحید به سمت شمال در خیابان عدالت از سه راه بانک ملی به سمت شرق، تقاطع گنجعلیخان-معلم در مسیر شرق به غرب، تقاطع بهداری در مسیر غرب به شرق، در تقاطع کاظمی مسیر غرب به شرق از محدوده سه راهی خیابان شهید فولادی و همچنین مسیر خط ویژه اتوبوس از سمت شرق به غرب محدودیت تردد اعمال می‌شود.

علاوه بر این موارد، در خیابان فلسطین تقاطع ابن سینا در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق این تقاطع مسدود خواهد بود و در میدان بسیج در خیابان ابوحامد از محدوده سه راهی پلیس در مسیر شرق به غرب و همچنین در خیابان شهید کامیاب از محدوده سه راه شهید فولادی مسیر غرب به شرق نیز مسدود خواهد بود.

در تقاطع پاسداران نیز از سه راهی خیابان مصلی مسیر شرق به غرب و همچنین در تقاطع ارتش مسیر غرب به شرق نیز اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت و لازم است همشهریان مطلع باشند که محدودیت تقاطع پاسداران از ساعت هشت صبح اجرا خواهد شد.

از همه شهروندان و رانندگان عبوری خواسته شده از ساعت شش صبح از توقف در مسیر راهپیمایی خودداری و با مأموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را داشته باشند؛ بدیهی است در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی ابتدا با مالکین تماس و در صورت عدم جابجایی نسبت به انتقال خودروها با یدک کش به خارج از محدوده طرح اقدام می‌شود.

کد خبر 701081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.