سپاهان ۲- ملوان ۳/ ضد حمله‌های آتشین علیه تیم بی روحیه

تیم فوتبال سپاهان در دیدار خانگی مقابل ملوان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، یازدهم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ ملوان به پایان رسید.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: رامین رضائیان (دقیقه ۲۹)، رضا اسدی (دقیقه ۶+۴۵) برای سپاهان؛ رضا جعفری (دقایق ۱۷ و ۴۵) و میلاد زکی پور (دقیقه ۳+۹۰) برای ملوان

اخطار: نیلسون جونیور (دقیقه ۱۷)، عیسی آل کثیر (دقیقه ۳۴) از سپاهان؛ آرمان اکوان (دقیقه ۶۶)، مجید عیدی (دقیقه ۷۰) از ملوان

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور (۴۵- هادی محمدی)، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد جواد حسین‌نژاد (۹۰- احسان پهلوان)، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (۷۵- آریا یوسفی)، رضا اسدی و عیسی آل کثیر (۹۰- برایان دابو)

سرمربی: خوزه مورایس

ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی (۸۴- امین پورعلی)، مهران احمدی (۶۶- ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (۶۶- مسعود زائرکاظمینی)، محمدرضا سلیمانی (۶۲- سهیل فداکار)

سرمربی: مهدی تارتار

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

سپاهان و ملوان در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که هر دو تیم از تیم‌های آماده و روی فرم این هفته‌ها بودند و مصاف دو تیم از قبلاز هم پیش بینی می‌شد که جذاب از آب در بیاید. سپاهان که به نظر با توجه به حواشی اخیر از نظر روانی آشفته به نظر می‌رسید اصلاً بازی را خوب آغاز نکرد و ملوان که روی ضد حمله‌ها در زمان توپ از دست دادن بازیکنان سپاهان برنامه داشت روی یکی از اشتباهات نیلسون جونیور گل اول بازی را به ثمر رساند. با این حال سپاهان که پس از این گل سراپا حمله شده بود روی اولین موقعیت گل تساوی راتوسط رضائیان به ثمر رساند. بازی می‌رفت تا در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد اما دو گل دقایق پایانی نیمه نخست باعث تساوی دو بر دو شد. ابتدا این ملوان بود که دوباره با استفاده از اشتباه نیلسون در ضد حمله گل دوم را به ثمر رساند اما باز هم سپاهان این بار روی یک کار ترکیبی بازی را توسط اسدی به تساوی کشاند.

در نیمه دوم سپاهان که برای زدن گل برتری به زمین آمده بود اسیر بازی دفاعی ملوان و ضد حمله‌های خطرناک این تیم شد و نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت روی دروازه ملوان خطر ایجاد کند. در سوی دیگر ملوان که روی ضد حمله‌ها برنامه داشت چند بار روی همین حربه تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما گل سوم این تیم نه در طول بازی بلکه در دقایق اضافی نیمه دوم روی اشتباهات عجیب مدافعان سپاهان به ثمر رسید تا این تیم منسجم تارتار باشد که پیروز این بازی هیجان انگیز می‌شود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۶- ملوان) - خطای پنالتی نیلسون جونیور روی مهاجم ملوان و ضربه پنالتی رضا جعفری که تبدیل به گل نخست بازی شد.

۱-۱ (دقیقه ۲۹- سپاهان) - نفوذ سپاهانی‌ها به محوطه جریمه ملوان باعث شد توپ با دفع اشتباه مدافع ملوان در دهانه دروازه به رضائیان برسد تا او با ضربه سر دروازه خالی ملوان را باز کند.

۲ -۱ (دقیقه ۴۵- ملوان) - اشتباه نیلسون جونیور باعث ضد حمله خطرناک برای ملوان شد تا این رضا جعفری باشد که با ضربه‌ای محکم از داخل محوطه جریمه پیام نیازمند را برای دومین بار مغلوب کند و باز هم ملوان پیش بیفتد.

۲ -۲ (دقیقه ۶+۴۵- سپاهان) - روی یک کار تمرین شده موقعیت خوبی برای سپاهان خلق شد تا در پایان پاس عمقی دقیق قربانی باعث تک به تک شدن اسدی شود و این مهاجم با ضربه‌ای هوشمندانه توپ را از روی دست دروازه‌بان به گل تبدیل کند.

۳ - ۲ (دقیقه ۳+۹۰- ملوان) - روی اشتباهات سریالی مدافعان سپاهان توپ در موقعیتی تک به تک به فداکار رسید و ضربه او پس از برخورد به زکی پور وارد دروازه سپاهان شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۵۶- روی یک حرکت ترکیبی موقعیت شوت زنی برای حسین نژاد پیش آمد اما ضربه آرام او را صداقت جمع کرد.

دقیقه ۵۸- پاس چیپ پشت مدافعان ملوان با اشتباه مدافع این تیم به آل کثیر رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیتی تک به تک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸- در یک موقعیت ضد حمله در موقعیتی دو به تک با پاس فداکار توپ به زائر کاظمینی رسید اما او در کمال تعجب دروازه خالی را باز نکرد و توپ از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷- شوت محکم پورعلی از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیر افقی دروازه و برخورد به زمین به گل تبدیل نشد!

اتفاق ویژه:

گل اول سپاهان که توسط رامین رضائیان به ثمر رسید در ابتدا با پرچم آفساید کمک داور به نظر می‌رسید گل گرفته نشود اما پیام حیدری که در این صحنه مردد بود پس از چند دقیقه صحبت با کمک داور تصمیم درست را گرفت و توپ را گل اعلام کرد.

بهترین بازیکن:

رضا جعفری، مهاجم ملوان که دو گل نیمه نخست این تیم را به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 701079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.