همفکری با نخبگان در راستای تعیین اولویت‌های استان / امانت‌دار سخنان مردم هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ما امانت‌دار سخنان مردم هستیم و به طور قطع و یقین از اظهار نظرهای نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در مسائل استان بهره‌مند می‌شویم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امروز _پنجشنبه، یازدهم آبان_ محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در دیدار صمیمانه با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: از فعالان فرهنگی و نخبگان شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز انتظار داریم که نسبت به هویت بخشی به این شهرستان نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: باید نگاه ویژه‌ای به رفع مسائل و مشکلات این شهرستان ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن اشاره به اینکه نخبگان شاهین‌شهر و میمه باید به سمت خودباوری حرکت کنند، تصریح کرد: فرهنگ‌های مختلف اقوام یک ظرفیت مثبت است و نه منفی و باید از ظرفیت اقوام ایرانی برای هویت بخشیدن به شاهین شهر به خوبی استفاده کنیم.

جان‌نثاری با تأکید بر شبکه سازی توسط فعالین فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر شاهین شهر گفت: برای به نتیجه رساندن مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باید جریانات دلسوز و شیفته انقلاب و رهبری پای کار بیایند در این شرایط به هیچ عنوان فرصت آزمون و خطا نداریم.

وی با بیان اینکه شاهین شهر به نشاط اجتماعی نیازمند است، اظهار کرد: باید در این شهرستان ظرفیت‌سازی کردکرد، زیرا همانگونه که اشاره شد استعدادهای خوب و پنهانی در این شهرستان نهفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ضروری است باور درستی نسبت به ظرفیت‌های شاهین‌شهر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین خروجی‌ها را بدست بیاوریم.

وی در خصوص حضور اتباع در این شهرستان، افزود: سیاست اصلی مدیریت استان ترد اتباع غیر مجاز و غیر قانونی و ساماندهی اتباع قانونی در استان اصفهان است و در این راستا با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همفکری با مردم استان به فکر ما جهت‌دهی می‌کند تا اولویت‌های مردم را در زمینه‌های مختلف به خوبی بشناسیم و در راستای تحقق آنها تلاش کنیم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: ما امانت‌دار سخنان مردم هستیم و حتماً از اظهار نظرهای نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در مسائل استان بهره‌مند می‌شویم.

بیست‌وششمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ریاست استاندار اصفهان صبح امروز یازدهم آبان ماه به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد و در حال برگزاری است.

کد خبر 701070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.