رویکرد محوری ناجا دستیابی به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رویکرد محوری دستیابی به پلیس در تراز انقلاب اسلامی به عنوان یک هدف مقدس برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی‌کیا امروز _پنجشنبه یازدهم آبان_ در بزرگداشت یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، اظهار کرد: نام فرمانده انتظامی کشور لرزه بر تن قانون شکنان و دشمنان می‌اندازد، اما او خاشعانه در برابر مادران شهدا زانو می‌زند و این همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی با رویکرد خدمتگزاری، پاسخگو بودن، عمل بر محور قانون، مشارکت‌جو بودن و امنیت درون‌زا به عنوان یک هدف مقدس برای نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه عملکرد این نیرو هم اینک مورد رضایت رهبر معظم انقلاب است که این مهم مایه مباهات است، گفت: مهم‌ترین وظیفه این نیرو تأمین امنیت، برقراری نظم و اجرای قانون است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا، اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام که شاهد تحمیل ظالمانه‌ترین تجاوزها و ظلم‌ها به ملت مظلوم فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم الزامی است.

رفیعی‌کیا با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور از پلیس اظهار کرد: حضور پرشور مردم در تمام عرصه‌ها برای هم رزمان نیروی انتظامی قوت قلب برای نیروی انتظامی است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: جان بر کفان ناجا در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کد خبر 701054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.