بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از پروژه گردشگری صلوات‌آباد سنندج

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز در سفر به کردستان، از پروژه بزرگ منطقه گردشگری صلوات‌آباد سنندج بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سیدعزت‌الله ضرغامی امروز _پنجشنبه یازدهم آبان‌_ با حضور در کردستان که همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت به کردستان انجام شد، از پروژه گردشگری صلوات‌آباد سنندج بازدید کرد.

در این طرح بزرگ گردشگری علاوه بر پروژه‌های جنگل‌کاری و آبخیزداری، یک‌هزار و ٧٠٠ هکتار برای طرح‌های گردشگری لحاظ شده است.

مقدمات این پروژه با سرمایه‌گذاری ٥٠ میلیون دلاری بخش خصوصی و بیش از ٥٠٠ میلیارد تومانی از محل اعتبارات دولتی آغاز شده است.

ضرغامی در ادامه از مجموعه گردشگری شاسوار سنندج نیز بازدید کرد و چند اصله نهال را به صورت نمادین در این منطقه گردشگری کاشت.

به گزارش ایمنا، وزیر میراث فرهنگی امروز پس از استقبال مسئولان استانی کردستان، با حضور در گلزار شهدای سنندج و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای استان و شهیدان ملاحیدر فهیم و برادران جلالی‌زاده ادای احترام کرد.

ضرغامی در سفر یک‌روزه به استان کردستان، از پروژه‌های شاخص گردشگری از جمله مجتمع سپهر تابناک غرب، پروژه موزه فرش بیجار، کمپ حمزه عرب و مجموعه قلعه و پل صلوات‌آباد نیز بازدید می‌کند.

کد خبر 701050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.