قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان بی‌نظیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی ایران و قدرت نیروهای مسلح و فراجا در جغرافیای جهان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز _ پنجشنبه یازدهم آبان_ در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت (ع) هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کاردان، با ایمان، شجاع، مردمی، ولایی و با اخلاق هستند افزود: فراجا در طول تاریخ انقلاب ۱۴ هزار شهید را تقدیم میهن اسلامی کرده و این تابلوی درخشنده در کارنامه درخشان انتظامی ثبت شده است.

امام جمعه اراک با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به برکت هدایت‌های امام راحل و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، هر روز شاهد افزایش اقتدار در بخش‌های مختلف در کشور هستیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه سبزپوشان فداکار و با صلابت فراجا حافظ امنیت و آرامش شهروندان هستند، اضافه کرد: اساس کار پلیس همواره بر کرامت، عدالت، آزادگی و اخلاق مداری استوار است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فراجا در درون کشور و خارج از مرزها خوش درخشیده و در مقابل توطئه‌های بین المللی علیه مردم ایستاده است، ادامه داد: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با شجاعت بی مانند در برهه‌های حساس انقلاب در مقابله با هر گونه ناامنی ایستاده‌اند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تربیت نیروهای مؤمن، انقلابی و با انگیزه جهادی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، تاکید کرد: برخلاف مدعیان حقوق بشر در غرب و برخوردهای غیر انسانی نیروهای پلیس آنها در مقابل شهروندان، پلیس ایران، اخلاق مدار، کرامت پیشه و عدالت جو است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۲۳۰ هزار شهید کشور، گفت: شهدا امروز حاضر و ناظر بر رفتار ما هستند. فراجا در سطح کشور تاکنون ۱۴ هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است که ۲۱۸ شهید از استان مرکزی است.

وی با اشاره به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، افزود: ملت مظلوم فلسطین باید مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 701041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.