زیرساخت‌های اپلیکیشن «اصرو» تقویت خواهد شد

دبیر ستاد شهر هوشمند شهرداری اصفهان گفت: تلاش کرده‌ایم تا امکان خرید بلیت تک‌سفره برای مترو و اتوبوس و شارژ برخط کارت شهروندی را در نسخه به‌رورسانی شده اپلیکیشن اصرو قرار دهیم.

مهدی بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اپلیکیشن اصرو در همه زمان‌ها خدماتی را به شهروندان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر باید زیرساخت‌های اپلیکیشن اصرو را افزایش دهیم تا در نتیجه شاهد امکانات زیرساختی بیشتری باشیم.

وی با بیان اینکه زمانی که حجم استفاده از اپلیکیشن اصرو افزایش پیدا می‌کند، ارائه خدمات آن دچار مشکلاتی می‌شود، افزود: اختلال در نحوه خدمات‌رسانی اپلیکیشن‌ها یک امر طبیعی است، همچنین این اختلال را در زمان‌های انتخاب رشته کنکور و ثبت‌نام خودرو شاهد هستیم.

دبیر ستاد شهر هوشمند شهرداری اصفهان گفت: زیرساخت‌های سیستم اپلیکیشن اصرو باید بر اساس نیاز و میزان استفاده شهروندان از این اپلیکیشن تقویت شود.

وی ادامه داد: در به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن اصرو تلاش کرده‌ایم امکان خرید بلیت تک‌سفره برای مترو و اتوبوس از طریق اصرو را فعال کنیم، همچنین امکان شارژ برخط کارت شهروندی توسط اپلیکیشن اصرو در اولویت قرار دارد و این خدمات به نسخه به‌روزرسانی شده این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

بهروزی اظهار امیدواری کرد: نسخه به‌روزرسانی‌شده اپلیکیشن اصرو، اواخر دی‌ماه سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تهیه‌کنندگان اپلیکیشن «اصفهان من» در رابطه با موضوع تشویق شهروندانی که از اتوبوس و حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند، متمرکز شده‌اند، تاکید کرد: قرار است با توجه به میزان استفاده شهروندان از امکانات شهرداری، امتیازهایی به آن‌ها تعلق گیرد و متناسب با این امتیازها، تسهیلاتی در اختیار شهروندان قرار داده شود.

کد خبر 701035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.