راه‌اندازی ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور

مسئول بسیج سازندگی کشور از راه‌اندازی ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور خبر داد و گفت: این قرارگاه‌ها از سوی بسیج سازندگی کشور و بسیج سازندگی در استان‌ها تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمد زهرایی امروز _پنجشنبه یازدهم آبان _ در اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر حملات و تهاجم جنگی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این مقاومت الگویی است تا دختران و زنان ما نیز در برابر حملات جنگ فرهنگی به بهانه عفاف و حجاب همچون مردم غزه دفاع کنند و استقامت خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه ملت ایران، افزود: الگوی مقاومت در برابر حملات دشمنان در این عرصه نیز باید مورد توجه باشد و استقامت خود را در این عرصه باید حفظ کرد.

مسئول بسیج سازندگی کشور اقدامات فکری و فرهنگی را از جمله مجاهدت‌های خاموش دانست و خاطرنشان کرد: استقامت و مقاومت در برابر حملات دشمنان هزینه دارد و باید برای این امر هزینه داد.

زهرایی انقلاب اسلامی را همچون قطار پیش‌رونده در عرصه جهان دانست و اضافه کرد: مانیفست انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان است و این امر یک نبرد تمدنی با استکبار جهانی محسوب می‌شود.

وی بر لزوم حفظ نهادهای انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: کار جهادی و گروه‌های جهادی مولود انقلاب و مربوط به اقدامات رهبر انقلاب در زلزله فردوس است و حذف نهادهای انقلابی همچون کمیته و جهاد در ابتدای انقلاب از جمله کارهای برخی افراد بود تا نگاه انقلابی در کشور کمرنگ شود، اما رهبری با تأسیس جهاد سازندگی مانع از حذف تفکر جهادی در خدمت به مردم شد.

مسئول بسیج سازندگی کشور جهاد سازندگی را بستری مناسب برای حضور نسل جوان و پای کار انقلاب دانست و گفت: بسیج سازندگی و قرارگاه‌های جهادی دارای دو بال اندیشه‌ای و عملیاتی است که باید هرکدام از این بال‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهد.

زهرایی مجامع جهادی و شوراهای جهادی را بازوی اندیشه‌ای و برنامه‌ریزی گروه‌های جهادی دانست و تصریح کرد: قرارگاه‌های عملیات جهادی بازوی اجرایی گروه‌های جهادی است که موجب انسجام در میان ۵۰ هزار گروه جهادی ثبت شده در کشور می‌شود.

وی از راه‌اندازی ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور خبر داد و افزود: این قرارگاه‌ها از سوی بسیج سازندگی کشور و بسیج سازندگی در استان‌ها تجهیز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی کشور جهاد سازندگی اظهار کرد: اعطای پنل‌های خورشیدی، طرح‌های از آبخیز تا جالیز، مسکن محرومان و آبرسانی روستایی از جمله طرح‌هایی است و بستر برای فعالیت گروه‌های جهادی مهیا شده است.

کد خبر 700973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.