سیستان‌وبلوچستان میزبان ۱۲ شهید گمنام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان گفت: این استان در ۲۶ آذر میزبان ۱۲ شهید گمنام خواهد بود و مردم ولایت‌مدار و مؤمن و انقلابی سیستان وبلوچستان باری دیگر عطر شهیدان را استشمام می‌کنند.

به گزارش ایمنا، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: خدمت به شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس ارزشمند بوده و حیات و ممات شهیدان از صدر اسلام تاکنون با برکت و نعمت بوده و کار خادمان شهدا نیز دارای ارزش است.

وی افزود: شهیدان از صدر اسلام و در سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با شایستگی از ارزش‌های اسلام و میهن صیانت کردند، بنابراین در شرایط حاضر همه ما وظیفه داریم از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: یقین بدانیم که حق بر باطل پیروز خواهد شد و نتیجه جنگ مسلمانان مظلوم غزه و فلسطین که تحت ظلم و ستم و تجاوز و وحشی‌گری‌های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی قرار دارند، نیز پیروزی مسلمانان مظلوم بوده و ان‌شاءالله وعده پروردگار نیز محقق خواهد شد و حق علیه باطل به سربلندی می‌رسد.

سردار جعفری تصریح کرد: همه ما می‌دانیم، امت اسلامی از صدر تاکنون مورد لطف و عنایت پروردگار متعال بوده و در غزوات پیامبر اسلام امداد الهی شامل حال مجاهدان مسلمان بوده است و در شرایط حاضر نیز ان‌شاءالله همین گونه خواهد بود و اگر همه ما صبر و دعا کنیم و با هم اتفاق و اتحاد داشته باشیم، امداد الهی می‌آید و چنانچه در دوران شیوع کرونا همه ما دشواری‌های آن را تحمل کردیم و نوعی همبستگی در ملت به وجود آمد و در نتیجه ویروس کرونا به اذن پروردگار متعال از بین رفت و نابود شد، هم‌اینک نیز به امید خدا اسرائیل غاصب و جنایت‌کاران صهیونیستی نابود خواهند شد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین و ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس با دخیل کردن جوانان و نوجوانان و مشارکت دادن آنان در امور میسر است و باید در این مسیر برنامه‌ریزی و تدبیر شود، زیرا این قشر از سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و به‌خوبی می‌توانند از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 700950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.