تخصیص بودجه ۵۰ میلیارد تومانی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس گفت: امسال مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس در نظر گرفته شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی اصغر موسوی صبح امروز _ پنجشنبه یازدهم آبان _ در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران گنبدی در بازی‌های پا را آسیایی هانگژو در محل پارک شهرداری گنبدکاووس، اظهار کرد: از زمان تأسیس سازمان فرهنگی ورزشی در شهرداری گنبدکاووس، حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی نسبت به قبل بهتر و بیشتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری گنبدکاووس از رشته‌های ورزشی والیبال، والیبال نشسته بانوان و آقایان، بدمینتون، بسکتبال و فوتبال حمایت می‌کند و در رشته ورزشی والیبال نشسته و والیبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حمایت می‌شوند.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: بودجه فرهنگی ورزشی امسال شهرداری گنبدکاووس ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در حوزه والیبال و حدود یک میلیارد تومان در حوزه والیبال نشسته بوده و مابقی در سایر رشته‌های ورزشی است.

موسوی تاکید کرد: امروز شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان بازی‌های پا را آسیایی هانگژو از گنبدکاووس، ۲۰ میلیون تومان، ۱۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان به ترتیب به مدال‌آوران طلا، نقره و برنز هدیه داده شده است.

وی گفت: مدال‌آوران کشورمان به ویژه قهرمانان گنبدی در این بازی‌ها با قهرمانی خود باعث برافراشتن پرچم ایران و عزت ایران اسلامی شدند.

به گزارش ایمنا، در بازی‌های پا را آسیایی هانگژو، ورزشکاران گنبدی به نام‌های زهرا دانایی‌طوس در رشته ورزشی والیبال نشسته نایب قهرمان و مدال نقره، فائزه دیبایی نایب قهرمان و کسب مدال نقره در پرتاب دیسک، عبدالجلیل قرنجیک در رشته بسکتبال در مسابقات تیمی مدال برنز، جمال نظری و جلیل ایمری نیز در رشته والیبال نشسته موفق به کسب مدال طلا شدند.

کد خبر 700942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.