تسهیل دسترسی شهروندان قزوینی با احداث ۲ تقاطع غیرهمسطح

شهردار قزوین از نصب چراغ هوشمند در میدان شورا خبر داد و گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح در محور دفاع مقدس و نسیم شمال- اقبالیه با هدف رفاه حال شهروندان احداث می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب دوربین نظارت تصویری و چراغ هوشمند در تقاطع شورا خبر داد و اظهار کرد: تقاطع شورا به چراغ هوشمند مجهز و توسط کارشناسان مرکز کنترل ترافیک به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

وی افزود: نصب دوربین با هدف رفع گره ترافیکی در محورهای تقاطع شورا از جمله جاده باراجین- بلوار شهید چگینی و بلوار آیت الله باریک بین (ره) - بلوار امیرکبیر انجام می‌شود.

شهردار قزوین از احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در محور دفاع مقدس و نسیم شمال- اقبالیه خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث این دو تقاطع غیرهمسطح با هدف تسهیل دسترسی از محور اقبالیه به جنوب و غرب قزوین در دستور کار قرار گرفته است.

صباغی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی احداث خانه فرهنگ شهید دکتر علی رفیعی، لکه‌گیری و آسفالت معابر، دال‌گذاری قسمتی از کانال چوبیندر، عملیات لوله‌گذاری و انتقال آب‌های سطحی در منطقه سه شهرداری در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان رفع موانع پیش رو در اجرای این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان منطقه دو شهرداری، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت محله خیام و فردوسی از جمله خیابان خیام، خیابان نادری، خیابان عدل مقابل مدرسه مهرگان و خیابان بلوار کوچه رسالت در دست اقدام است.

شهردار قزوین از ادامه عملیات روکش آسفالت حد فاصل معابر فرعی بلاغی تا محمدیه واقع در منطقه یک خبر داد و اضافه کرد: بر اساس اولویت‌بندی، عملیات تراش و مرمت روکش آسفالت این معابر با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجرا است و با توجه به شرایط جوی تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.

صباغی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های جدی شهرداری قزوین علاوه بر سهولت تردد خودروها در معابر اصلی، جلب رضایت‌مندی شهروندان در تمام سطوح عمرانی به ویژه در سطح معابر فرعی محلات است و در راستای ارائه خدمات بهتر و تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: پس از بازسازی سنگ‌فرش پیاده‌روهای معابر ناحیه شهید بهشتی در منطقه دو شهرداری، مانع ترافیکی U شکل به درخواست مدرسه دخترانه توحید از طریق سامانه ۱۳۷ با هدف جلوگیری از تردد موتورسواران و تردد ایمن دانش‌آموزان در سطح معابر ناحیه شهید بهشتی نصب شد.

شهردار قزوین گفت: میله فلزی U شکل مقابل بیمه کارگزاری خیابان شهید بهشتی اصلاح و تعمیر شد.

صباغی افزود: اصلاح و تعمیر دریچه خیابان اصلی نادری جنوبی و رفع خطر با هدف پیشگیری از آسیب‌های جانی و مالی از دیگر اقدامات عمرانی در منطقه دو شهرداری است.

کد خبر 700917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.