ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با ملوان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف ملوان می​‌رود که احتمالاً تغییرات زیادی در ترکیب خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف ملوان می‌رود که در بازی قبلی مقابل نساجی با ارائه یک نمایش قابل بحث متوقف شد و حالا از بازی با ملوان چیزی جز سه امتیاز بازی را نمی‌خواهد. خوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای بازی با ملوان به غیر از امید نورافکن، رضا شکاری را هم به طور حتم در اختیار نخواهد داشت و ممکن است به جمع غایبان سپاهان سیاوش یزدانی و کاوه رضایی هم اضافه شوند، دو بازیکنی که باشگاه سپاهان در مورد میزان مصدومیت آنها اطلاع رسانی نکرده است.

پیام در چارچوب، احتمالاً بدون بازوبند

پیام نیازمند که در این فصل با توجه به ضعف مفرط قلب دفاع سپاهان نتوانسته است در جدول کلین شیت لیگ با رقبای خود مثل بیرانوند و حسینی رقابت داشته باشد در بازی قبلی با توجه به مصدومیت کریمی، بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو بست اما در بازی با ملوان احتمالاً با حضور کریمی در ترکیب، این اتفاق نخواهد افتاد. نیازمند امیدوار است در هفتمین بازی فصل سپاهان به سومین کلین شیت خود دست پیدا کند و پس از هفته‌ها دروازه خود را در یک بازی بسته نگه دارد.

در انتظار تغییرات در خط دفاع سپاهان

در بازی با نساجی دو دفاع وسط سپاهان یعنی سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به دلیل مصدومیت تعویض شدند اما با توجه به تصاویری که از تمرین سپاهان منتشر شده است احتمالاً محمد دانشگر مشکلی برای بازی با ملوان نداشته باشد اما ممکن است سیاوش یزدانی باز هم به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم جا بماند. با این شرایط اگر یزدانی به بازی با ملوان نرسد مورایس سه گزینه برای جانشینی او دارد، نیلسون جونیور، هادی محمدی و محمد قربانی. با توجه به اشتباه جونیور روی گل خورده سپاهان در بازی قبلی و همچنین عملکرد ضعیف قربانی در پست دفاع در بازی برابر آلمالیق، احتمال استفاده از هادی محمدی در کنار دانشگر بیشتر از سایر گزینه‌ها است. تکلیف دو پست کناری دفاع نیز مانند همیشه روشن است میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان در دو جناح به کار گرفته می‌شوند.

بازگشت کاپیتان به ترکیب

خط میانی سپاهان هم مانند خط دفاع دستخوش تغییرات خواهد شد، اولین تغییر خروج برایان دابو از ترکیب اصلی است آن هم به دلیل بازی ضعیف و البته بی انضباطی در دیدار با ملوان. جایگزین او احتمالاً کاپیتان محمد کریمی است که از بند مصدومیت رها شده است و آماده بازی است. کمی عقب‌تر از کریمی اما محمد قربانی به کار گرفته خواهد شد که یکی از بازیکنان خوب سپاهان در فصل جاری بوده است. پست هافبک هجومی نیز مانند بازی‌های قبلی به فرشاد احمدزاده می‌رسد تا خط هافبک سه نفره سپاهان تکمیل شود. به غیر از این سه بازیکن سپاهان روی نیمکت محمد جواد حسین نژاد، احسان پهلوان و البته برایان دابو را خواهد داشت که در صورت نیاز به کار گرفته خواهند شد.

معمای بازگشت شهریار یا ماندن آل کثیر

در خط حمله سه نفره سپاهان رضا اسدی در سمت راست و آریا یوسفی در سمت چپ در بازی‌های قبلی به کار گرفته شده‌اند اما مورایس اگر بخواهد باز هم تغییرات بدهد می‌تواند از حسین نژاد به جای یوسفی استفاده کند که البته کمی بعید به نظر می‌رسد. اما مهم‌ترین معما در مورد ترکیب ابتدایی سپاهان می‌تواند مربوط به نوک خط حمله این تیم باشد، جایی که شهریار مغانلو از مصدومیت بازگشته است و ممکن است در ترکیب اصلی جایگزین آل کثیر شود، بازیکنی که برابر نساجی به صورت کامل بازی کرد و شاید با توجه به فاصله کم دو بازی، مورایس حتی شده به دلیل استراحت، آل کثیر را از ترکیب اصلی بیرون بگذارد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال سپاهان برابر ملوان بندرانزلی به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، آریا یوسفی و شهریار مغانلو

کد خبر 700913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.