سپاهان- ملوان/ مصاف انتقامی در سایه رای احتمالی Afc

یکی از دیدارهای حساس هفته نهم لیگ برتر بین دو تیم همسایه در جدول برگزار می​‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، یازدهم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان

زمان: پنجشنبه، یازدهم آبان‌ماه، ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: پیام حیدری

آخرین رویارویی: سپاهان یک- ملوان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان

سپاهان و لزوم حفظ تمرکز در اوج حاشیه

یکی از دیدارهای حساس هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز در حالی بین سپاهان و ملوان برگزار می‌شود که از شب قبل از بازی اعلام غیر رسمی رای AFC در مورد دیدار لغو شده سپاهان و الاتحاد عربستان و بازنده اعلام شدن سپاهان در این بازی اوضاع اردوی سپاهان را تحت تاثیر قرار داده است و بدون شک بازی امروز نیز با تاثیر از این اتفاق برگزار خواهد شد.

سپاهان در شرایطی به مصاف ملوان می‌رود که هفته گذشته با ارائه یک بازی نه چندان خوب مقابل نساجی متوقف شد و برای اولین بار در فصل جدید لیگ برتر نتوانست پیروز از زمین بازی بیرون بیاید. با این حال سپاهان خوب می‌داند برای بازگشت به ریل پیروزی و بهتر کردن شرایطش در جدول رده بندی نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با ملوان دارد، سه امتیازی که با تمرکز بالا روی بازی و عدم توجه به حواشی رای دیدار با الاتحاد می‌تواند کسب شود.

طلایی پوشان که به دلیل کسر چهار امتیاز به دلیل مسائل انضباطی و تعویق دو دیدار مقابل فولاد و گل‌گهر از صدر جدول فاصله گرفته‌اند حالا در حالی که نسبت به سایر مدعیان یک بازی کمتر دارند با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده چهارم جدول قرار دارند و سه امتیاز دیدار با ملوان در خوشبینانه‌ترین حالت می‌تواند باعث صعود یک پله‌ای این تیم شود.

مصاف انتقامی با تیمی که قهرمانی را گرفت

دیدار فردای سپاهان و ملوان بدون شک یادآور آن دیدار تلخ فصل گذشته برای سپاهانی‌ها است. دیداری که در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهانی که تا پیش از آن دیدار صدرنشینی و قهرمانی دست خودش بود به رده دوم سقوط کند و این پرسپولیس باشد که با پیروزی در سه بازی باقیمانده قهرمانی که در نزدیکی سپاهان بود را جشن بگیرد.

مصاف با ملوان برای سپاهان و بازیکنان این تیم می‌تواند یک دیدار انتقامی باشد هرچند حتی برد پرگل در این بازی هم گذشته را جبران نمی‌کند و آن بازی با همه اتفاقاتش به پایان رسیده است.

ملوان در شرایطی به مصاف سپاهان می‌آید که هفته گذشته با ارائه یک بازی خوب مقابل پرسپولیس این تیم را در انزلی متوقف کرد تا روند خوب هفته‌های گذشته خود را ادامه داده باشد. ملوانی که امروز به نقش جهان می‌آید از آن ملوان فصل گذشته آماده‌تر و سر حال‌تر است و چه بسا اگر روز خوب سپاهان نباشد، ملوان باز هم در نقش جهان از سپاهان امتیاز بگیرد.

شاگردان مهدی تارتار در ملوان با عملکردی فراتر از انتظار در حالی که هشت بازی انجام داده‌اند با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول یعنی یک رده پایین‌تر از سپاهان قرار دارند، رتبه‌ای که برای ملوان با توجه به هزینه‌ای که انجام داده است فوق العاده است.

ترکیب احتمالی:

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، آریا یوسفی و شهریار مغانلو

ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و سهیل فداکار

کد خبر 700912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.