اینترمیلان دست از خرید مهدی طارمی برنمی‌دارد

باشگاه اینترمیلان ایتالیا که طی چند ماه اخیر خواهان جذب مهدی طارمی بوده است همچنان می‌خواهد مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش کشورمان که سال پایانی قرارداد خود با پورتو پرتغال را سپری می‌کند، بار دیگر در کانون توجه باشگاه‌های بزرگ ایتالیایی ازجمله آث‌میلان و اینترمیلان قرار گرفته است.

پیش از این رسانه‌های معتبر ایتالیایی خبر داده بودند که اینتر به منظور تقویت خط حمله خود بار دیگر به پروژه جذب مهاجم ایرانی پورتو بازگشته است.

شنیده‌های منابع ایتالیایی نشان می‌دهد اینتر همچنان نسبت به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو علاقه دارد، بازیکنی که با پورتو توافقی برای تمدید قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد نداشته است.

لازم به‌ذکر است برنامه اینترمیلان ارائه قراردادی سه ساله (اعتبار تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷) به این مهاجم ایرانی برای عقد قرارداد با او در تابستان آینده خواهد بود.

مهدی طارمی ۳۱ ساله تاکنون در ۱۶۰ بازی برای پورتو، آمار ۸۳ گل زده و ۵۲ پاس گل را از خود برجای گذاشته، این فصل در ۱۳ بازی برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و آمار ۳ گل‌زده و ۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

کد خبر 700904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.