سرنوشت نهایی دیدار سپاهان و الاتحاد به کجا رسید؟

ساعاتی قبل رسانه‌ها از صدور رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بازی سپاهان و الاتحاد عربستان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بود دو تیم سپاهان و الاتحاد عربستان روز دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه نقش‌جهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند، اما این جدال به دلیل حاضر نشدن نماینده عربستان در زمین مسابقه برگزار نشد و به همین دلیل تصمیم‌گیری در خصوص نتیجه جدال این دو تیم بر عهده AFC قرار گرفت.

ساعاتی پیش اخباری مبنی بر سه برصفر شدن نتیجه دیدار سپاهان و الاتحاد در رسانه‌ها منتشر شد که البته هنوز از درگاه‌های اطلاع‌رسانی AFC منتشر نشده است.

در هر صورت احتمال سه بر صفر شدن تقابل سپاهان و نماینده عربستان زمانی قوت بیشتری می‌گیرد که متوجه می‌شویم روز گذشته رئیس فدراسیون عربستان در مورد سرنوشت پرونده دیدار برگزار نشده تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان اظهار کرده است: منتظر تصمیمات کمیته‌های مربوطه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این مسئله هستیم، هر تصمیمی گرفته شود، به آن احترام می‌گذاریم و اطمینان بالایی به این کمیته‌ها داریم؛ کمیته‌های AFC مستقل هستند و زمان خود را برای بررسی این موضوع می‌گذارند.

باشگاه سپاهان نیز تا این لحظه واکنشی به اخبار منتشر شده در خصوص رأی نهایی این دیدار نشان نداده است و باید دید در نهایت رأی نهایی این جدال چه زمانی توسط درگاه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 700891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.