حسینی: بازیکنان باید به خودباوری برسند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم از لحاظ روحی به مشکل خورده است و باید سعی کنیم تا از نظر روحی و روانی تیم را قوی کنیم تا بتوانیم در نتیجه‌گیری خوب عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال تیم گیتی‌پسند امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در هفته سوم از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان برای کسب دومین پیروزی مقابل تیم سایپا صف‌آرایی کرد و با اقتدار و نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

امیر حسینی سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان بازی مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به تیم گیتی پسند تبریک می‌گویم، تیم ما نتوانست برنامه‌ای که داشتیم را پیاده کند، به علت مصدومیت دانش‌فر آسیب که دریافت کننده اول تیم است آسیب دیده بود به همین علت در نیمه نخست به مشکل خوردیم و از همان نقطه آسیب دیدیم؛ می‌توانستیم با وجود عقب افتادگی‌ها برنده این بازی باشیم اگر تیم به خودباوری می‌رسید و بازیکنان تلاششان را می‌کردند. امیدوارم بازی به بازی تیم بهتر شود و بتوانیم روند خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بازی جاهایی وجود داشت که ما پیش افتادیم اما متأسفانه نتوانستیم که اختلافمان را حفظ کرده و به نتیجه تبدیل کنیم. تیم از لحاظ روحی به مشکل خورده است و باید سعی کنیم تا از نظر روحی و روانی تیم را قوی کنیم تا بتوانیم در نتیجه‌گیری خوب عمل کنیم و در بازی‌های بعدی نمایش خوبی داشته باشیم.

کد خبر 700851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.