گیتی پسند سایپا را درهم کوبید

تیم والیبال گیتی‌پسند با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم سایپا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال تیم گیتی‌پسند امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در هفته سوم از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان برای کسب دومین پیروزی مقابل تیم سایپا صف‌آرایی کرد و با اقتدار و نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند: علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، محمد باقری، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، علی زارع، ابوالفضل مهدیان

سرمربی تیم گیتی پسند: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان تیم والیبال سایپا: سالار بهاالدینی، سامان فائزی، حسین ولایی، پوریا حسین‌پور، علیرضا جلوه، امیرمحمد گلزاده، مهران فیض امام دوست، نیما نظرپور، رضا صفایی، عرشیا بهنژاد، احمدرضا میرحسینی، یوسف نوزری، امیدرضا آفتاب آذری، امین رضوی

سرمربی تیم والیبال سایپا: امیر حسینی

شرح ست نخست:

گیتی پسند اصفهان با قدرت و تمام بازی را شروع کرد و از همان ابتدای بازی اختلاف قابل توجهی را با سایپا ایجاد کرد. در ادامه شاهد تلاش تیم خودروسازان اما نتوانستند در دست‌اندازان بازی نتوانست با گیتی پسند بجنگد. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم گیتی پسند به پایان رسید.

شرح ست دوم:

اولین امتیاز این ست برای تیم سایپا سوت شد و توانست در همان ابتدای کار نتیجه را چهار بر یک به سود خود کند اما تیم گیتی پسند خیلی سریع دو امتیاز را جبران کرد اما تیم خودروسازان با تفاضل دو پوین همچنان پیش بود. در ادامه شاهد بازی سرعتی تیم میهمان باعث شد تا گیتی پسند در دریافت‌ها به مشکل بخورد. در نتیجه هشت بر ۱۱ برای تیم گیتی پسند درخواست وقت استراحت شد که حاصل آن کسب امتیاز ۹ برای این تیم و برگشت ورق امتیازگیری به سودشان شد؛ هر دو تیم در امتیاز ۱۱ به تساوی رسیدند. سرمربی تیم سایپا در نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود گیتی پسند درخواست وقت استراحت کرد اما امتیاز و نتیجه برای تیم میزبان بود. در نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به سود گیتی پسند بازی به علت مشکل نور برای دقایقی متوقف شد. اولین امتیاز پس از وقفه بازی به نام گیتی پسند اصفهان ضرب شد. شاگردان عقیلی در این ست زودتر به امتیاز ۲۰ رسیدند، در نتیجه ۲۲ بر ۱۸ سرمربی تیم سایپا در خواست وقت استراحت کرد. در ست دوم گیتی پسند با اقتدار و نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید.

شرح ست سوم:

ست سوم همچون ست قبل شروع شد اما هر دو تیم در امتیاز پنج به تساوی رسیدند در ادامه با پیروزی تیم سایپا در دو رالی توپی نتیجه هشت بر پنج به سود این تیم شد. در ادامه اختلاف کم شد و دو تیم به مجدد به تساوی رسیدند و در روند امتیازگیری پایاپای پیش رفتند اما در این ست تیم سایپا زودتر و با سه اختلاف به امتیاز ۲۰ رسید، در نتیجه ۲۲ بر ۱۹ تیم گیتی پسند درخواست وقت استراحت مرد تا جلوی خودروسازان را بگیرد که حاصل آن سه امتیاز و رسیدن به پوئن ۲۲ بود، سرمربی سایپا در نتیجه ۲۳ بر ۲۲ درخواست وقت استراحت کرد، هر دو تیم در امتیاز ۲۳ به تساوی رسیدند؛ خطای دو ضرب بازیکن تیم سایپا امتیاز ۲۴ را تقدیم تیم گیتی پسند کرد، دو تیم در پوئن ۲۴ به تساوی رسیدند، با اوت شدن توپ شاگردان عقیلی ۲۵ امتیازی شدند. در نهایت تیم گیتی پسند با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به برتری در این ست رسید تا شاگردان عقیلی پیروز میدان شوند.

کد خبر 700845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.