وجود بیش از یکصد پیشنهاد سرمایه‌گذاری در شهرداری اهواز

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز با تاکید بر وجود فرصت‌ها و مشوق‌ها در مجموعه شهرداری‌ها گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ پیشنهاد سرمایه‌گذاری وجود دارد و در حال گزینش، امکان سنجی و بررسی مباحث املاکی و اقتصادی پیش از هر گونه سرمایه‌گذاری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق کهوازی امروز چهارشنبه _دهم آبان ماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: این سازمان با رویکرد حمایت از سرمایه گذار و بخش خصوصی در تلاش است که مذاکرات با سرمایه‌گذاران را به مرحله قرارداد برساند.

وی افزود: سرمایه گذاری یک بازی برد، برد است، بدین معنی که باید منافع هر دو طرف تأمین شود و تمام مجموعه‌های وابسته به دولت با دید باز و نگاه مثبت به استقبال سرمایه گذار بروند، ریسکی که سرمایه گذار با توجه به شرایط اقتصادی مواجه هست را درک کند، در شهرداری نیز فقط انجام وظیفه سازمانی را در نظر داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز با تاکید بر وجود فرصت‌ها و مشوق‌ها در مجموعه شهرداری‌ها گفت: در وزارت کشور و در کنار آن مجموعه شهرداری‌ها فرصت‌ها و مشوق‌های خوبی وجود دارد که می‌توان آنها را در قالب بسته‌های مختلف به سرمایه گذاران محترم ارائه داد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ پیشنهاد در حال حاضر وجود دارد و در حال گزینش، امکان سنجی و بررسی مباحث املاکی و اقتصادی پیش از هر گونه سرمایه گذاری هستیم که در نهایت بهترین فرصت‌ها را با استفاده از نظرات، مشاوره با سطح اقتصادی و شهرسازی به سرمایه گذاران محترم معرفی می‌نمائیم.

کهوازی ضمن دعوت مجدد از سرمایه گذاران و بخش خصوصی عنوان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم شهر اهواز واجد فرصت‌های بسیار با ارزش سرمایه گذاری است.

کد خبر 700844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.