حجم سد زاینده‌ رود به ۴۰۶ میلیون متر مکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود با ظرفیت نرمال یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون متر مکعب، امروز به ۴۰۶ میلیون متر مکعب رسید.

به گزارش ایمنا، حسن ساسانی _امروز چهارشنبه دهم آبان‌_ با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره آبی هشت سد بزرگ استان اصفهان اظهار کرد: ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود با ظرفیت نرمال یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون متر مکعب امروز به ۴۰۶ میلیون متر مکعب رسید.

وی افزود: سد گلپایگان در حال حاضر ۶.۹۳ میلیون متر مکعب آب ذخیره داشته است و حجم آن نسبت به سال گذشته در مدت زمان مشابه ۱۵ درصد افزایش و در مقایسه با بلندمدت ۲۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد قره‌آقاچ سمیرم به ۱۷.۵۸ میلیون متر مکعب رسیده است.

ساسانی با بیان این که ذخیره سد حنای سمیرم به ۱۳.۴۶ میلیون متر مکعب رسیده است، تصریح کرد: حجم این سد در مقایسه با بلندمدت، ۴۴ درصد افزایش ذخیره آبی دارد.

وی ادامه داد: سد خمیران در تیران و کرون تا امروز ۱.۵۶ میلیون متر مکعب ذخیره آبی داشته است و ذخیره این سد نسبت به سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: سد باغکل واقع در خوانسار نیز هم‌اکنون ۱.۳۹ میلیون متر مکعب آب دارد و بر این اساس حجم آبی سد باغکل نسبت به میانگین بلندمدت، ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ساسانی در پایان میزان آب ذخیره شده در سد کمانه را ۲.۸۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: میزان پرشدگی سد آغچه ۰.۲۹ میلیون متر مکعب است.

کد خبر 700809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.