توقیف کامیون با ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ریاحی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به قاچاق سوخت قاچاق می‌کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم متوجه شدند خودروی مذکور در مسیر محور مواصلاتی اصفهان-شیراز در حال تردد است و بلافاصله اکیپ گشت خودرویی این پلیس در محور مذکور مستقر شد و در یک عملیات ویژه این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مدارک معتبر و مجوزهای قانونی بود تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار این کامیون بازدید و در نتیجه ۳۰ هزار لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق در حال خروج از استان بود کشف شد.

وی ارزش سوخت مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه فرآورده‌های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 700792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.