کارخانه‌ها و بخش صنعت استان اصفهان هوای ورزشکاران را داشته باشد / سال آینده بسیار مهم است

ملی‌پوش پارادوومیدانی اصفهانی کشورمان گفت: استان اصفهان با این‌ تعداد کارخانه و صنعت باید از ورزشکاران و مربیان حمایت کند تا با دست پر راهی مسابقات بین‌المللی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مختاری، قهرمان دوومیدانی اصفهانی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان استان اصفهان اظهار کرد: از مسئولانی که برنامه امروز را تدارک دیدند تشکر می‌کنم، باید با قاطعیت بگویم ورزشکاران اصفهانی در کاروان ایران برای بازی‌های پاراآسیایی کولاک کردند و درود بر شرافت آن‌ها که کم نگذاشتند. دو ورزشکار دو مداله ما اگر به جمع‌مان می‌پیوستند آمار مدال‌هایمان به ۱۰ طلا و ۸ نقره می‌رسید.

وی افزود: ظرفیت قهرمانی و مدال‌آوری در ورزشکاران اصفهانی بالا است؛ از همه مسئولان مربوطه خواهش می‌کنم به معضلاتمان رسیدگی کنند. حدود ۱۰ ماه دیگر مسابقات پارالمپیک پاریس و چهار سال دیگر بازی‌های پاراآسیایی ژاپن برگزار می‌شود و در این مدت بازی‌های جهانی و کسب سهمیه پیش‌روی ما است.

ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران تصریح کرد: سال آینده تا خردادماه فرصت کسب سهمیه پارالمپیک را داریم و تقاضای حمایت دارم؛ نه فقط رشته دوومیدانی بلکه برای سایر رشته‌ها باید وقت گذاشت‌. استاندار، مدیرکل سازمان بهزیستی و مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان هوای توان‌یابان را داشته باشند.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده برای ورزشکاران اصفهانی بسیار مهم است؛ فقط من توانستم در مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک مدال کسب کند و این یک معضل است. استان اصفهان با این تعداد کارخانه و صنعت باید از ورزشکاران و مربیان حمایت کند تا با دست پر راهی مسابقات بین‌المللی شوند.

کد خبر 700789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.