برگزاری همایش روش‌های نوین درمان ناباروری در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: برای آگاهی بخشی به عموم شهروندان و توجه ویژه به سلامت جامعه و مردم، شهرداری این منطقه با همکاری پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان اقدام به برگزاری همایشی با محوریت روش‌های نوین درمان ناباروری و فرزندآوری کرده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرزندآوری در نظام خانواده یکی از چالش‌های جدی زوجین در عصر کنونی در کشور ما است که در سال‌های اخیر و طبق سیاست‌های کلی نظام برنامه و راهکارهایی در خصوص این مسئله برای مقابله با پیری جمعیت و افزایش فرزندآوری پیش‌بینی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بعضی خانواده‌ها به دلایل مختلف با مشکل ناباروری مواجه هستند و از راهکارهای درمانی آن اطلاع کافی ندارند، افزود: این مسئله یکی از مسائل پراسترس در زندگی انسان مطرح می‌شود و امروزه به‌عنوان مشکلی شایع بین زوجین بیش از پیش به چشم می‌خورد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پژوهش‌های در دسترس آمار جهانی تصریح کرد: از هر هشت زوج، یک زوج با مسئله نازایی دست‌وپنجه نرم می‌کند، در این راستا برای آگاهی‌بخشی به عموم و توجه ویژه به سلامت جامعه و مردم، شهرداری این منطقه با همکاری پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان اقدام به برگزاری همایشی با محوریت روش‌های نوین درمان ناباروری و فرزندآوری کرده است.

برگزاری همایش روش‌های نوین درمان ناباروری در منطقه ۱۵ اصفهان

وی ادامه داد: بررسی جنسیت، سلامت و هوش جنین همراه با پرسش و پاسخ با حضور محمدحسین نصراصفهانی، از متخصصان و دانشمندان حوزه بیولوژی تولید مثل و جنین‌شناسی و بنیان‌گذار و رئیس پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان فردا _پنجشنبه یازدهم آبان_ از ساعت ۱۵ در پردیس فرهنگی کوثر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: پویایی جامعه در آینده‌ای نه چندان دور در گرو داشتن جمعیت و نسل جوانی است که با تأمین نیازها و خواسته‌های آنان، نیازمند پیش‌بینی و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دقیق در زمان فعلی است که مستلزم همکاری همه‌جانبه تمام سازمان‌های مرتبط در این زمینه خواهد بود.

کد خبر 700748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.