شدت بارندگی‌ها در خوزستان افزایش پیدا می‌کند

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: شدت بارندگی‌ها در استان از روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه با تقویت جزئی سامانه، افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _ چهارشنبه دهم آبان‌ماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با تأثیر سامانه بارشی شاهد ابرناکی در اغلب مناطق استان و رگبارهای پراکنده و رعد و برق در مناطق شمال و شمال شرق استان بودیم.

وی افزود: نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از تداوم عبور این موج به تناوب تا روز شنبه می‌باشد، که انتظار می‌رود طی روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه با تقویت جزئی سامانه بارش‌ها شدت بیشتری نسبت به امروز داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی، شرقی و شمال شرقی و ارتفاعات استان خواهد بود و بارش در بقیه مناطق به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود، اما با توجه به ماهیت فصل پاییز احتمال شدت گرفتن بارش‌ها به صورت نقطه‌ای وجود دارد. از فردا روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۶ و دهدز با ۱۵.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶ و حداقل آن به ۲۱.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 700746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.