واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال خراسان شمالی شناسایی شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال در استان تاکید کرد و گفت: این واحدها می‌تواند از امکانات و حمایت‌های بخش خصوصی استفاده کند و تنها معطل تسهیلات بانک‌ها نماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر فخر موحدی امروز _ چهارشنبه دهم آبان‌ماه _ در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان خراسان شمالی اظهار کرد: با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت توانایی و دانش، شاهد رونق و توسعه تولید در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری رویداد تانا در حوزه‌های مختلف ضرورت دارد، افزود: ظرفیت‌های متعددی برای برگزاری تانا در استان وجود دارد؛ بنابراین عملیاتی شدن تانای گردشگری، شهرک‌های صنعتی و تعاونی‌ها هدف گذاری و پیگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر تداوم برگزاری چنین رویدادهایی در سایر حوزه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: همچنین پس از برگزاری رویداد تانا نسبت به پیگیری و کسب اطمینان از تحقق اهداف طرح اقدام شود.

وی اضافه کرد: کشاورزی استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برخوردار است و با پیگیری و تلاش ظرفیت‌های این حوزه بیش از پیش شکوفا خواهد شد.

فخرموحدی بر شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال در استان تاکید کرد و گفت: این واحدها می‌توانند از امکانات و حمایت‌های بخش خصوصی استفاده کنند و تنها متکی و معطل تسهیلات بانک‌ها نمانند.

کد خبر 700743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.