برنامه‌های ویژه سازمان پارک‌های اصفهان برای فصل پاییز اعلام شد

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از اقدامات اجرایی این سازمان در آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: در فصل پاییز اقدامات ویژه این سازمان در چند بخش اجرا می‌شود.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در آبان سال جاری اظهار کرد: طبق تقویم باغبانی فضای سبز اقدامات عملیاتی فضای سبز شهر در پاییز با حذف شاخه‌های خشک، آلوده، مزاحم و حذف یا هرس درختان خطرآفرین، هرس سبز و حذف تنه جوش و پا جوش به محض رویش انجام می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل اقدامات باغبانی در آبان امسال افزود: آغاز عملیات اصلاح تشتک‌ها، کود دهی شیمیایی به چمن‌های گرمسیری، آغاز بذرگیری از گل‌های آهار و گیاهان دائمی و جمع‌آوری پیازهای حساس به سرما ازجمله اقداماتی است که در عرصه‌های فضای سبز این کلان‌شهر در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به تقویم گیاه پزشکی پاییز تصریح کرد: حذف علف‌های هرز، حذف تنه جوش‌ها و پا جوش‌ها، اجرای شخم پاییزه، ادامه عملیات مبارزه مکانیکی با آفات چوب‌خوار و حذف شاخه‌های تغییر شکل یافته بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی سازمان انجام می‌شود.

کد خبر 700734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.