کسب ۱۱ مدال خوش‌رنگ ورزشکاران اصفهانی در مسابقات پاراآسیایی موجب افتخار است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ۱۴ ورزشکار و ۳ مربی ملی در بازی‌های پاراآسیایی از استان اصفهان بودند و توانستند ۱۱ مدال خوش‌رنگ به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر چاووشی در حاشیه مراسم تجلیل و استقبال از مدال‌آوران و قهرمانان اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین اظهار کرد: بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که میزبان ورزشکاران قهرمانی هستیم که شبانه‌روز تلاش کردند تا برای پرچم ایران مدال بیاورند؛ ۲۱ روز قبل بود که افتخار بدرقه و اعزام تعدادی از ورزشکاران کاروان ایران به بازی‌های پاراآسیایی را داشتیم. همان‌روز در چهره‌ها خوانده می‌شد که مدال‌های خوش‌رنگی برای ایران به ارمغان خواهد آمد.

وی افزود: روز یکشنبه به استقبال تعدادی از ورزشکاران در فرودگاه امام‌خمینی (ره) رفتیم و تعدادی دیگر نیز روز گذشته به ایران آمدند؛ ریاست کل سازمان بهزیستی نیز روز یکشنبه در خدمت ورزشکاران بود. بابت تلاش‌ها و مدال‌آوری‌ها تشکر می‌کنم، چرا که ورزشکار بودن در نوع خود سخت و رسیدن به پیراهن تیم ملی دشوارتر است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: ۱۴ ورزشکار و ۳ مربی ملی در بازی‌های پاراآسیایی از استان اصفهان بودند و ۱۵ نفر آن‌ها توانستند ۱۱ مدال خوش‌رنگ به ارمغان بیاورند. امیدوارم در مراسم تجلیلی که به‌زودی برگزار خواهد شد وعده‌ها عملی شود. نگاه ما به افق است و امروز پرونده بازی‌های پاراآسیایی را می‌بندیم تا به بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی بعدی فکر کنیم.

چاووشی خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران و توان‌یابان در عضویت سازمان بهزیستی استان اصفهان هستند و به وجودشان افتخار می‌کنیم. طی چند ماه اخیر شاهد کسب رتبه در المپیاد دانش‌آموزی بودیم و برخی فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف افتخارآفرینی کردند و همه این‌ها موجب افتخار است.

وی در پایان گفت: هر کمکی از جمله اماکن ورزشی، منابع و سایر موارد از دستمان بربیاید، دریغ نمی‌کنیم و اینجا هستیم تا حامی همه ورزشکاران باشیم و تلاش می‌کنیم تا در تورنمنت‌های آینده نیز سهم بزرگی در کسب مدال‌های خوش‌رنگ داشته باشیم.

کد خبر 700730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.