ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سمنان با استفاده از ظرفیت پایتخت کتاب

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور فرصت مناسبی است تا سرانه کتاب‌خوانی در استان افزایش پیدا کند و فرهنگ کتاب‌خوانی بیشتر از گذشته در استان ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور فرصت مناسبی است تا سرانه کتاب‌خوانی در استان افزایش پیدا کند و فرهنگ کتاب‌خوانی نیز بیش از گذشته در استان ترویج داده شود.

وی افزود: مدارس استان سمنان باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مدون، روحیه مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان و پرورش مدیران آینده افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش استان تلاش کنند تا حواشی موجود در جامعه از مدارس و از بدنه آموزش و پرورش دور شود.

مطیعی اضافه کرد: لازم است با هدف خودباوری و شناسایی هویت دانش‌آموزان مهارت‌آموزی و انجام آمورش‌های متعدد برای آن‌ها افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری برای فعالیت در حوزه کودک و نوجوان نباید ساعات مشخصی برای فعالیت در این زمینه مشخص شود و مدیران مرتبط در استان نیز باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مناسب، ساعات زیادی برای برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه اختصاص پیدا کند.

کد خبر 700723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.