زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان مشخص شد
سود سهام عدالت متوفیان

سود سهام عدالت متوفیان تا پایان سال جاری به حساب ورثه آن‌ها واریز می‌شود؛ حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت از سال ۱۳۸۴ تاکنون فوت کرده‌اند که ورثه می‌توانند برای دریافت سود انباشت‌شده سنواتی آن‌ها، با اراِئه مدارک هویتی به یکی شعب کارگزاری و وبگاه ddn.csdiran.ir آن را دریافت کنند.

دانلود صوت واریز سود سهام عدالت متوفیان

سود سهام عدالت متوفیان که تعداد آنها حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده است تا پایان امسال به گفته معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب وراث آنها واریز خواهد شد.

سهام عدالت یکی از بزرگترین طرح‌های دولتی در ایران است که به منظور افزایش سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و همچنین توزیع عدالت‌خواهانه درآمد بین مردم اجرا شده است.

سامانه سود سهام عدالت به آدرس samanese.ir این امکان را به افراد می‌دهد که با وارد کردن اطلاعات شخصی نظیر کد ملی دارایی‌های خود را مشاهده کنند.

درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir سامانه‌ای با هدف ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه به سهامداران، ناشران و نهادهای نظارتی، بدون نیاز به مراجعه حضوری جهت حفظ شفافیت و اطلاع‌رسانی صحیح است. سهامداران عدالت جهت ورود به این سامانه بایستی کد ملی، رمز عبور و کد تأیید داشته باشند.

کد خبر 700717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.