آمریکا و انگلیس سیاست‌های رژیم غاصب صهیونیستی را تدبیر می‌کنند

امام جمعه اصفهان گفت: یهودیان سیاست ندارند و در حال حاضر آمریکا و انگلیس سیاست‌های آن‌ها را تدبیر می‌کنند، بر همین اساس شاهدیم که بایدن نیز اعلام کرد که اگر اسرائیل نبود، باید اسرائیلی درست می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز _چهارشنبه دهم آبان_ در همایش تجلیل از مدیران اجرایی مواکب استان اصفهان با اشاره به سیاست‌های امام خمینی (ره) در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، امام (ره) دستور به جمع‌آوری سفارت فلسطین و انتقال آن به فلسطین را دادند، از طرفی ایشان تاکید داشتند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و در نهایت از اصطلاح غده سرطانی استفاده می‌کردند.

وی با یادآوری اینکه آمریکا قصد دارد در میان کشورهای اسلامی پادگانی داشته باشد، افزود: یهودیان سیاست ندارند و در حال حاضر آمریکا و انگلیس سیاست‌های آن‌ها را تدبیر می‌کنند و شاهدیم که بایدن نیز گفت «اگر اسرائیل نبود، باید اسرائیلی درست می‌کردیم.»

امام جمعه اصفهان با اشاره به کلام حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است، اظهار کرد: سرطان معادل عربی واژه خرچنگ است و بر همین اساس اگر جلوی رژیم غاصب گرفته نشود، به همه‌جا نفوذ می‌کند و بر همین اساس باید بدانیم اگر در برابر این رژیم غاصب نایستیم، به ایران نیز نفوذ می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان تأکید کرد: زمانی که لانه جاسوسی تسخیر شد، برخی مسئولان استعفا دادند، زیرا فکر می‌کردند بدون آمریکا نمی‌توان حکومت کرد و این راستا اسلام به‌طور صریح دستور داده است که تحت حاکمیت کفار قرار نگیرید.

در بخشی دیگر از این جلسه نیز حجت‌الاسلام سیدرسول نریمانی، نماینده مواکب کشور اظهار کرد: به همت ستاد بازسازی عتبات کشور مجمع راهبران مواکب پایه‌گذاری شده است و مباحث حقوقی آن‌ها حل خواهد شد.

وی افزود: سفرهای ارزان‌قیمت عتبات راه‌اندازی خواهد شد که این امر نیازمند همراهی موکب‌داران است.

کد خبر 700706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.