طلسم ۳۴۹۷ روزه سپاهان برای پیروزی برابر ملوان + جدول

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف ملوان می​‌رود که آخرین بار ۹ سال پیش موفق به شکست این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و ملوان تاکنون در ادوار مختلف لیگ برتر ۳۰ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین سپاهان ۱۲ بار و ملوان پنج بار به پیروزی رسیده‌اند، ضمن اینکه ۱۳ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۳۰ مصاف دو تیم در لیگ برتر، ۶۱ گل به ثمر رسیده است که سپاهان ۳۷ گل و ملوان ۲۴ گل در آن سهم داشته‌اند.

نکته جالب توجه تعداد زیاد تساوی‌های بدون گل در ۳۰ رویارویی دو تیم است. در مجموع هشت دیدار دو تیم گلی نداشته است که بیش از یک‌چهارم رویارویی‌های دو تیم را شامل می‌شود.

سپاهان در حالی به مصاف ملوان می‌رود که در شش رویارویی اخیر دو تیم در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است و پنج دیدار با نتیجه تساوی و یک دیدار با پیروزی سپاهان به پایان رسیده است. دو دیدار فصل گذشته دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید، دیدارهایی که نقش زیادی در قهرمان نشدن سپاهان داشت به خصوص دیدار نیم فصل دوم دو تیم در فاصله چهار هفته به پایان که به‌طور مستقیم منجر به از دست رفتن صدر جدول برای سپاهان شد و در عمل سپاهان جام را در آن دیدار از دست داد.

آخرین پیروزی سپاهان برابر ملوان با نتیجه سه بر دو و در هفته ماقبل پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر یعنی ۹ فصل پیش به دست آمده است،؛ دیداری که در آن هادی عقیلی با گل دقیقه ۹۰ در انزلی پیروزی سپاهان را به شیوه‌ای شیرین رقم زد تا در آن فصل سپاهان تا هفته پایانی امید به قهرمانی و کسب سهمیه داشته باشد. از آن دیدار تا بازی بعدی دو تیم ۹ سال و ۶ ماه و ۲۷ روز می‌گذرد، هرچند در بسیاری از این سال‌ها به واسطه حضور نیافتن ملوان در لیگ برتر، دیداری بین دو تیم انجام نشده است.

آمار و ارقام رویارویی‌های ملوان و سپاهان در لیگ برتر به شرح زیر است:

طلسم ۳۴۹۷ روزه سپاهان برای پیروزی برابر ملوان+جدول

کد خبر 700689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.