مخالف ادغام و محدود کردن مواکب اربعین هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در ستاد اربعین مخالف ادغام و محدود کردن مواکب هستیم، زیرا در مواکب باید تمام مسئولیت‌ها تقسیم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، دهم آبان_ در همایش تجلیل از مدیران اجرایی مواکب استان اصفهان ضمن تسلیت برای به شهادت رسیدن مردم مظلوم غزه ظهار کرد: امید است هرچه زودتر این رژیم منحوس به سقوط اصلی نزدیک شود و شاهد از بین رفتن این غده سرطانی باشیم.

وی با یادآوری اینکه اقدام و فعالیت‌های موکب‌داران قابل مقایسه با فعالیت‌های ما نیست، افزود: در این مسیر همگی باید شکرگزار باشیم زیرا در زمانی قرار گرفته‌ایم که شاهد حماسه اربعین تحت بیرق مستقیم نایب امام زمان (عج) بوده و اجازه داریم در این مسیر قدمی برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: باید مراقب بود تا کفران نعمت نکنیم و در این مسیر نباید در آنچه که دستمان برمی‌آید کوتاهی کنیم، نوکری موکب‌داران افتخار ستاد اربعین است.

وی گفت: ما به ساحت اهل بیت بدهکاریم و هرچه وقت بگذاریم، باز هم نمی‌توانیم وظیفه اصلی خود را انجام دهیم و در این مسیر باید حساب کنیم چه کارهایی باید انجام می‌دادیم اما این کار را نکردیم.

جان‌نثاری بیان کرد: از موکب‌داران اربعین درخواستی دارم مبنی بر اینکه موکب‌ها را در شهرستان‌ها ساختارمند و آن را تبدیل به ساختاری کنند که در طول سال هویت و برنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید موکب‌ها و موکب‌داران به شبکه‌ای عظیم از مدافعان ولایت و حریم اهل‌بیت تبدیل و با تمام اجزا، قوی نگاه داشته شود، در این مسیر شبکه‌سازی انجام شده اما نیازمند انسجام بیشتری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در ستاد اربعین مخالف ادغام و محدود کردن مواکب هستیم، اظهار کرد: در مواکب باید تمام مسئولیت‌ها تقسیم و آمار بالاتر برود تا اجازه دهیم اسامی فراوانی در این تومار نوشته شود.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان موافق جمع کردن مواکب نیستیم و معتقدیم باید موکب‌های ضعیف قوی شوند نه اینکه دست به جمع‌آوری آن‌ها بزنیم البته در این مسیر موافق کیفیت نیز هستیم اما دلیلی برای جمع‌آوری مواکب نیست.

جان‌نثاری عنوان کرد: شهرستان‌ها باید خیر را تکثیر کنند و در این راستا ستاد بازسازی عتبات در حال این امر است و ما در ستاد اربعین نیز پشتیبان این امر هستیم

وی خطاب به موکب‌داران گفت: کیفیت را در حوزه اعتقاد و فرهنگ جدی بگیرید زیرا موکب تنها نباید به اسکان و پذیرایی محدود شود و در این مسیر باید به اندیشه و فرهنگ نیز توجه و برنامه‌های فرهنگی مستمر انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان مطرح کرد: در سال جاری وزارت کشور در مرزها به خوبی عمل کرد و شاهد معضلات کمتری نسبت به سال قبل بودیم و امید است سالانه با شرایط بهتری نسبت به قبل مواجه باشیم.

کد خبر 700683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.