آمادگی شهرداری کرمانشاه هم‌زمان با آغاز بارش‌های پاییزی

شهردار کرمانشاه گفت: با توجه به بارندگی‌های پاییزی در شهر کرمانشاه، تمام عوامل شهرداری‌های هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه در آمادگی کامل به سر می‌برند.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار با توجه به بارندگی‌های پاییزی در شهر کرمانشاه تمام عوامل شهرداری، مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی افزود: تمام مناطق شهرداری و معاونت خدمات شهری این شهرداری و کارکنان تحت مدیریت و سازمان‌های تابعه از روز گذشته با دریافت هشدار هواشناسی در آماده‌باش کامل و مدیران خدمات شهری به صورت مستمر در حال پایش معابر اصلی شهر و شهرک‌های حاشیه شهر هستند.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه گزارشی از آب‌گرفتگی معابر گزارش نشده است و من، معاونان و شهرداران مناطق هشت‌گانه در سطح شهر به صورت مستمر حضور داریم.

وی ادامه داد: تمام تدابیر لازم برای فصل بارش و حوادث غیرمترقبه پیش‌بینی شده است و شهروندان هیچ‌گونه نگرانی بابت خدمت‌رسانی فرزندان خود در شهرداری کرمانشاه نداشته باشند.

نوروزی گفت: شهروندان کرمانشاهی گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند و مطمئن باشند با فوریت رسیدگی می‌شود.

کد خبر 700664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.