درخواست‌های شهروندان در برنامه مردم سلام منطقه ۱۳ اصفهان بررسی شد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: درخواست‌های مردمی ارائه شده در ششمین برنامه «مردم سلام» در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان بررسی و تهیه پاسخ و گزارش این درخواست‌ها در دستور کار قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از درخواست‌های اهالی منطقه ۱۳ در ششمین برنامه «مردم سلام» که با حضور شهردار اصفهان در مسجد امام حسن عسکری (ع) که دوم آبان سال جاری برگزار شد، در این منطقه بررسی شد.

وی افزود: با توجه به همجواری محدوده منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با مدیریت ناژوان، این درخواست‌ها به‌صورت مشترک با حضور معاونان و مسئولان این منطقه و ناژوان و نمایندگان شهرداری اصفهان مورد بررسی و پاسخ‌دهی قرار گرفت.

درخواست‌های شهروندان در برنامه مردم سلام منطقه ۱۳ اصفهان بررسی شد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۵۰ مورد درخواست مربوط به منطقه ۱۳ در این برنامه ارائه شده است، گفت: بخشی از آن مربوط به خدمات شهرداری و بخشی دیگر مربوط به سایر دستگاه‌ها مانند شرکت آب و فاضلاب است.

وی تصریح کرد: رفع موانع و مشکلات اعلام شده مربوط به شهرداری منطقه ۱۳ و مدیریت ناژوان طبق ضوابط و قوانین موجود انجام شده است و گزارش مربوط به این اقدامات حدود سه ماه آینده در جلسه بعدی با حضور شهردار اصفهان ارائه می‌شود.

کد خبر 700638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.