به‌روزرسانی سامانه جامع سرمایه انسانی شهرداری قزوین

شهردار قزوین از توسعه و به‌روزرسانی سامانه جامع آموزش سرمایه انسانی مجموعه مدیریت شهری قزوین در راستای مدیریت هوشمند فرآیندها و بهینه‌سازی شناسنامه‌های آموزشی کارکنان خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات جدول‌گذاری در پیاده‌راه‌های بلوار حکیم ناحیه مهدیه در منطقه سه شهرداری به مساحت ۸۰۰ متر مربع خبر داد و اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت‌های آسیب‌دیده سطح خیابان شهید بهشتی منطقه دو شهرداری با هدف ارتقای کیفی، بهسازی معابر و تأمین رفاه شهروندان و تسهیل در تردد آن‌ها انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری و حمل پسماندهای ساختمانی رها شده غیرمجاز در حاشیه شهر خبر داد و افزود: مطابق ماده ٢٠ قانون مدیریت پسماند، خودروهای تخلیه‌کننده پسماند در اماکن غیرمجاز به یک تا ١٠ هفته توقیف محکوم خواهند شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی و بازپیرایی بیش از ۲۰۰ متر مربع پیاده‌رو در تقاطع خیابان طالقانی و آیت‌الله کاشانی جنب سازمان انتقال در منطقه یک شهرداری در راستای ایمنی بخشی به تردد عابران پیاده و به منظور ارتقای کیفیت سطح پیاده‌روها اجرا شد.

صباغی با اشاره به ادامه لکه‌گیری و آسفالت معابر منطقه یک قزوین، اضافه کرد: با استفاده از ۵۱۰ تن آسفالت، روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر کمربندی جمهوری اسلامی، تهران قدیم و باغ دبیر در منطقه یک شهرداری قزوین انجام شد.

وی از روکش آسفالت کوچه اندیشمند واقع در منطقه دو با هدف تسهیل در عبور و مرور خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی، اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان ملاصدرا، خیابان سپهر، کوچه اندیشمند به مساحت دو هزار متر مربع در حال اجرا است.

شهردار قزوین از عملیات ترانشه‌ریزی در چهارراه نادری تا میدان آزادی واقع در منطقه دو خبر داد و اضافه کرد: با توجه به جاگذاری کابل برق توسط اداره برق استان قزوین، عملیات روکش آسفالت دستی حدفاصل چهار نادری تا میدان آزادی انجام شد.

صباغی از آغاز عملیات روکش مکانیکی آسفالت در معابر ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین با هدف سهولت در تردد خودروها و جلوگیری از تصادفات احتمالی خبر داد و گفت: با توجه به خرابی آسفالت و شن‌زدگی روکش خیابان به مساحت تقریبی سه هزار متر مربع انجام می‌شود.

وی از تهیه طرح ساماندهی تقاطع بلوار معلم-شهید صیادشیرازی خبر داد و افزود: این طرح با هدف حذف اختلال حرکات ناشی از دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب در محدوده تقاطع انجام می‌شود.

صباغی از توسعه و به‌روزرسانی سامانه جامع آموزش سرمایه انسانی مجموعه مدیریت شهری قزوین در راستای مدیریت هوشمند فرآیندها و بهینه‌سازی شناسنامه‌های آموزشی کارکنان خبر داد و گفت: سامانه جامع آموزش سرمایه انسانی یک سامانه تحت‌وب با استاندارد ISO 10015 است.

کد خبر 700613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.