آغاز پروژه راه‌اندازی فیبر نوری در شهر داران

فرماندار شهرستان فریدن گفت: پروژه فیبر نوری شهر داران در دو فاز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزاله عباسی امروز _سه شنبه نهم آبان‌ماه_ در مراسم کلنگ زنی پروژه راه اندازی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهر داران، اظهار کرد: طرح فیبر نوری یکی از طرح‌های مهمی است که در قالب آن همه ساختمان‌ها به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان فریدن با بیان اینکه پروژه فیبر نوری شهر داران در دو فاز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد، تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه به طول ۳۰ کیلومتر آغاز و طبق وعده پیمانکار این پروژه در شش ماه آینده تکمیل خواهد شد.

حسن کامکار نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز در قالب فیبرنوری یک اتفاق خوب در شهر داران رخ می‌دهد که ما را به سمت فراهم‌آوری زیرساخت‌های هوشمند به پیش می‌برد.

وی افزود: امیدوارم این بستر در کوتاه‌ترین فرصت فراهم و خدمات الکترونیکی به مردم شهر داران ارائه شود.

شهردار داران دسترسی پرسرعت به اینترنت را یکی از لازمه‌های توسعه اقتصاد دیجیتال عنوان و تصریح کرد: تمام شهر داران توسط این طرح پوشش داده می‌شود و امیدواریم با توسعه فیبر نوری به عنوان زیرساخت توسعه، امکان بهره‌مندی شهروندان در منازل و کسب و کارها از سرعت بالای دسترسی ADSL فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پروژه راه اندازی فیبر نوری منازل و کسب و کارها با حضور فرماندار شهرستان فریدن، امام جمعه شهر داران، شهردار داران و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ زنی شد.

کد خبر 700466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.