رئیس‌جمهور به کردستان سفر می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رئیس‌جمهور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری میهمان مردم استان کردستان خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی اظهار کرد: برای سومین بار و در قالب دومین سفر استانی رئیس‌جمهور، دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز پنجشنبه به استان کردستان سفر می‌کند و در این سفر روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح در میدان آزادی شهر سنندج با مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر دو روزه رئیس‌جمهور، انتظار ۱۸ ساله کردستانی‌ها به واقعیت می‌پیوندد و کردستان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: افتتاح فرودگاه سقز هم یکی دیگر از ابرپروژه‌هایی است که به همت دولت سیزدهم به سرانجام رسیده و همزمان با این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: سدهای چراغ ویس سقز، سیازاخ دیواندره، امیرآباد و رمشت در کامیاران و اراضی پایاب سد گاران مریوان نیز در سفر رئیس‌جمهور به کردستان افتتاح خواهد شد.

رمضانی اضافه کرد: در این سفر تصفیه‌خانه آب دیواندره، سالن ۱۲۰۰ نفری بانه و پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سنندج به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 700459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.