واکنش اینستاگرامی‌ لیونل مسی به کسب هشتمین توپ طلا + عکس

لیونل مسی، پستی در اینستاگرام خود منتشر کرده و به‌خاطر بردن هشتمین توپ طلا، از دوستان و خانواده‌اش تشکر کرده است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته، سالن دوشاتلیه پاریس، میزبان مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۳ توسط نشریه فرانس فوتبال بود.

تقریباً همه برزگان ورزش در این مراسم جمع بودند، حتی نواک جوکوویچ، اسطوره سوئیسی دنیای تنیس هم آمده بود. انتظار می‌رفت به‌خاطر قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین، توپ طلا به لیونل مسی برسد.

مراسم چند ساعتی طول کشید، اما سرانجام دیوید بکام، مالک باشگاه جدید مسی، یعنی اینترمیامی، برای خواندن نام برنده توپ طلای امسال، روی صحنه آمد، لیست نهایی از لیونل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه تشکیل شده بود.

بکام بالاخره نام فوق ستاره آرژانتینی را خواند و او برای هشتمین بار این جایزه فرانس فوتبال را در دست گرفت و از جهاتی رکوردشکنی کرد. بعید است که در دنیای امروزی، کسی بتواند بالاتر از فوق ستاره دنیای فوتبال قرار بگیرد؛ می‌توان گفت که او دست‌نیافتنی شد.

او حالا در اینستاگرام پستی با این متن منتشر کرده است‌: «من از تمام افراد سراسر جهان، که در طول دوران حرفه‌ای من، بسیار از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و می‌خواهم این جایزه را به شکل ویژه، به آنها تقدیم کنم، همچنین از خانواده‌ام که همیشه در کنار من بودند، تشکر می‌کنم.

این توپ طلایی است که من می‌خواهم آن را با همکارانم در آرژانتین‌، کادر مربیگری، کارمندان به اشتراک بگذارم، زیرا بدون جام جهانی که با هم به آن دست یافتیم، بردن آن غیرممکن بود.

به همه برندگان تبریک می‌گویم و از شما بسیار سپاسگزارم!»

واکنش اینستاگرامی‌ لیونل مسی به کسب هشتمین توپ طلا + عکس

کد خبر 700421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.