دشمن از طریق فضای مجازی در اذهان جوانان شبهه ایجاد می‌کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن از قدرت جوانان به هراس افتاده است و قصد دارد از طریق فضای مجازی در اذهان جوانان شبهه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد اشعری امروز- سه‌شنبه نهم آبان ماه- در اجلاسیه شهدای وحدت، یادواره سردار شهید رجبعلی محمدزاده اظهار کرد: شهدا با ایثار و گذشتن از جان خود به ملت حیات دادند و غیرتمندانه در تاریخ درخشیدند.

وی با اشاره به نقش خودسازی در روحیه والای شهدا، افزود: غیرت و عزت شهدا از مجالس معنوی سرچشمه گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی سپاه به مقاومت بی نظیر مردم فلسطین و جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان از روحیه مقاومت موجود بین مسلمانان و انسان‌های آزاده غافل هستند.

وی اضافه کرد: فرهنگ شهادت و مقاومت جمهوری اسلامی ایران به دنیا صادر شده است اما گسترش این فرهنگ مورد رضایت مستکبران نیست و به همین دلیل دشمنی‌های خود را افزایش می‌دهند.

سردار اشعری با اشاره به ایجاد جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران، تاکید کرد: دشمن تلاش دارد از طریق فرهنگی ایمان جوانان را مخدوش کند زیرا از ایمان ملت ایران هراس دارند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جوانان ایران اسلامی، ادامه داد: دشمن به هراس افتاده است و قصد دارد تا از طریق فضای مجازی در اذهان جوانان شبهه ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: شهدایی مثل شهید محمدزاده نور را در دنیا تجلی دادند و الگوی مبارزه با دشمنان تلقی می‌شوند.

وی اظهار کرد: آنگاه که نور خدا در جهان تجلی یابد، محلی از حکومت ظالمان باقی نخواهد ماند به همین دلیل دشمنان نمی‌گذارند که یاد و خاطره شهدا زنده بماند.

کد خبر 700414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.