تجمع خودجوش اصحاب رسانه اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد+ عکس و فیلم

صبح امروز اصحاب رسانه استان اصفهان با تجمع در گذر شهدای رسانه حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز اصحاب رسانه استان اصفهان به‌صورت خودجوش با تجمع در گذر شهدای رسانه اصفهان حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام میثم ریاحی مدیر مجتمع مطبوعاتی اصفهان اظهار کرد: امید است به کلام حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود برسیم و با توجه به شرایط فعلی تحقق این کلام دور نیست و شاهدیم که رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول و نابودی است.

گفتمان مقاومت تغییردهنده شرایط است

در بخشی از این مراسم سید رضا حجازی کارشناس مسائل غرب اظهار کرد: اصحاب رسانه باید جنگ روایت‌ها را به‌صورت صحیح به مردم دنیا برسانند، امروز چهره جدید اتوکشیده غرب با نمای جدیدشان یعنی روی وحشی و جنایتکاران صهیون در حال نمایش است.

وی افزود: چهره‌ای که به ظاهر آزادی است اما واقعیت آن در میان مردم مظلوم غزه مشهود است، ۱۲ هزار تن بمب بر سر مردم می‌ریزد اما سازمان ملل صحبتی نمی‌کند و حتی برای آمریکا تجهیزات می‌فرستد.

کارشناس مسائل غرب عنوان کرد: مکرون جنایتکار در تل‌آویو حاضر و انگلیس این پیر استعمارگر به تلاطم افتاده اما در این میان اصحاب رسانه در جنگ روایت‌ها روایت صحیح را بیان می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه روایت صحیح می‌گوید گفتمان سازش دیگر فایده ندارد بلکه گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی جوابگو است و منطقه را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: منظومه فکری مقاومت حاصل تلاش‌های ۴۵ ساله امامین انقلاب در منطقه است و در حال حاضر تبدیل به حشدالشعبی، فاطمیون، قوات‌الوطنی، حزب‌الله، حماس، جهاد، حیدریدن، حسینیون و انصارالله شده و در حال تغییر شرایط منطقه هستند.

حجازی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که حاضر نیستند پا بر پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بگذارند باید واقعیت را ببینید و دست از حمایت آمریکا بردارند.

وی اظهار کرد: روایت غلط می‌گوید حماس کودکان را سر می‌برد و بر سر مردم بمب می‌اندازد اما در مقابل انقلاب اسلامی امروز مجموعه‌ای از قدرت‌های مسلمان، مسیحی و یهودی را جمع کرده تا شاهد تحولات باشیم.

کارشناس مسائل غرب تأکید کرد: وعده الهی قرآن در حال تحقق است و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی این اتفاق رقم می‌خورد، امروز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نظم‌دهنده جدید در حال رقم زدن تحولات جدید است.

وی عنوان کرد: امروزه از ۵۳ کشور برای درمان به ایران می‌آیند و به ۴٠ کشور دارو صادر می‌کنیم و رهبر انقلاب در این صحنه شطرنج در حال مدیریت هستند.

حجازی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی گام اول این مسیر بود، گفت: شاهدیم تونل‌های زیرزمینی تا زیر شهرک‌ها ادامه دارد و بیش از ۴٠ کیلومتر جلو رفته‌اند و اگر ۶ کیلومتر بیشتر جلو می‌فرتند، بیش از ۶٠ فروند هواپیمای F16 آمریکایی را به محاصره در می‌آوردند اما با این حال باز هم بیش از ۲۵٠ اسیر و ۲ هزار کشته داشته‌اند و باید ببینیم این ضربه چطور بوده که آمریکا، انگلستان و فرانسه جمع شدند تا شاید این غده سرطانی را نجات دهند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط در دست نیروی مقاومت است و آتش بسی جز تا نیروی مقاومت اراده نکند رخ نمی‌دهد، مطرح کرد: امروز تلاش‌های رسانه‌ای، مردم و محور مقاومت در پشت مرزها آماده یک فرمان ولی امر مسلمین هستند تا غده سرطانی را از صفحه روزگار محو کنند و در این مسیر منتظر ضربه‌های بعدی نیز هستیم.

در بخشی دیگر از این برنامه نیز بیانیه اصحاب رسانه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد:

سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.

خوی درنده رژیم کودک کش اسرائیل، یک بار دیگر صحنه‌های دردناک و تأسف بار از نسل کشی فلسطینیان را در برابر دیدگاه جهان بشریت به تصویر کشید.

آنچه در شب‌های گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد، نشانی آشکار و مبرهن از جنایت رژیم جلاد اسرائیل و هم پیمانانش بود که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملت ستم دیده فلسطین که بیش از ۷۰ سال تحت ظلم و جور صهیونیست منفور و کودک کش و حامیان جلادش در رأس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

اصحاب رسانه اصفهان ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه، همدردی خود را با خانواده شهدا و کشته شدگان در حملات رژیم درنده خوی اسرائیل اعلام می‌دارد و با تجمع ضد اسرائیلی، هم‌صدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، امروز را به عزا نشسته و متضرعانه از خداوند سبحان، فرج منتقم خون شهدا، آقا امام زمان (عج) را مسئلت دارد.

در پایان نیز محمود کیانی از خوانندگان کشورمان نیز ۲ قطعه اجرا کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت و این مراسم با آتش زدن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی به پایان رسید.

کد خبر 700373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.