برگزاری نمایشگاه عکس «تزار سکویه سلو، دیروز، امروز، فردا» در اصفهان

رئیس اداره هنری شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه عکس«تزار سکویه سلو، دیروز، امروز، فردا» توسط موزه تزار سکویه سلو، سن‌پترزبورگ در اصفهان با همکاری دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

علی عطریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دفتر تخصصی هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در موزه هنرهای معاصر اصفهان در حال آماده‌سازی برای افتتاح نمایشگاه عکس «تزار سکویه سلو، دیروز، امروز، فردا» در اصفهان است.

وی افزود: سن‌پترزبورگ یکی از خواهرخوانده‌های اصفهان در کشور روسیه است که تعامل خوبی با شهر اصفهان دارد به همین جهت از سوی سایت میراث و موزه «تزار سکویه سلو، سن‌پترزبورگ» درخواست برگزاری این نمایشگاه برای ما ارسال شد به همین جهت قرار است این نمایشگاه توسط موزه تزار سکویه سلو، سن‌پترزبورگ در اصفهان با همکاری دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان برگزار شود.

رئیس اداره هنری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه پنجشنبه یازدهم آبان ماه ساعت ۱۶ با حضور سرکنسولگری روسیه در اصفهان و هنرمندان شهر اصفهان افتتاح و به واسط اینکه موزه هنر معاصر در حال مرمت است، این نمایشگاه در گالری‌های شماره یک و دو کتابخانه مرکزی تحت نظر دفتر هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ۴۰ تابلوی عکاسی از عکاسان روسیه به نمایش گذاشته می‌شود که موضوع عکس‌ها آثار تاریخی، مناظر شهری و طبیعت «پوشکین» یکی از مناطق سن‌پترزبورگ است که تمامی این تابلوها از سوی موزه تزار سکویه سلو، سن‌پترزبورگ به گنجینه موزه هنرهای معاصر اهدای اصفهان اهداشده است و در نهایت بعد از برگزاری نمایشگاه تابلوها متعلق به گنجینه موزه هنر معاصر اصفهان است.

عطریان افزود: این نمایشگاه تا پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان ماه در دو بازه زمانی صبح‌ها و عصرها برپاست که علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: دفتر هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان در گام‌های بعدی برگزاری این نمایشگاه به دنبال این است که آثار عکاسان اصفهان را در قالب نمایشگاه در موزه تزار سکویه سلو، سن‌پترزبورگ برگزار کند.

کد خبر 700332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.