داروخانه هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا ۵۰ روز آینده داروخانه هلال احمر در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاظم فلاحی‌دوست شامگاه _ دوشنبه، هشتم آبان‌ماه _ در دیدار نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور با نماینده ولی‌فقیه کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ خدمت را به جمعیت عشایری در سیل مانسون انجام دادیم، اظهار کرد: این جمعیت در عملیات‌های کوهستان رتبه دوم کشوری و در اطفا حریق مقام اول کشور را دارد.

وی افزود: داروخانه هلال احمر تا ۵۰ روز آینده در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفتر نمایندگی سرفاریاب احداث شده‌است، گفت: مجوزهای دفاتر دیشموک و پاتاوه نیز درحال انجام است

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان در پیش از انقلاب از محرومیت بسیار زیادی رنج می‌برد، اظهار کرد: بسیاری از روستاهای این استان در قبل از انقلاب هیچ امکاناتی نداشتند و حتی روستا در نزدیکی شهر یاسوج بود که از امکانات اولیه محروم بود اما به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مناطق مختلف استان شده‌است.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد مشارکت بالایی در صحنه‌های ملی به خصوص انتخابات دارد، افزود: این نوع مشارکت سیاسی، نشانه این است که مردم این دیار انقلاب را دوست دارند و شایسته خدمت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد گاز این کشور را این استان تأمین می‌کند، گفت: مردم توقع دارند این منابعی که وجود دارد حداقل مقداری از آن در این استان هزینه شود.

آیت‌الله معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور نیز با بیان اینکه ۳۰۰ روحانی در سراسر کشور با ما همکاری می‌کنند، گفت: کمک و خدماتی که جمعیت هلال احمر انجام می‌دهد با نگاه انسانی است نه اینکه به نوع دین نگاه کنیم و ما وظیفه داریم این روحیه امدادی را در جوانان بیشتر کنیم.

کد خبر 700321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.