شاخص‌های بهداشتی خراسان شمالی به میانگین کشوری خواهد رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی ۲ سال آینده در شاخص‌هایی که امکان آن وجود دارد، دانشگاه علوم پزشکی استان را به سطح شاخص‌های کشوری خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز- دوشنبه هشتم آبان ماه- در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: به عنوان یک شهروند دل در گرو پیشرفت و توسعه استان داریم و به عنوان یک مسئول برنامه‌هایی را که در این مسیر پیش بینی و اجرایی می‌شود را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: قابلیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای توسعه این زیرساخت‌ها مناسب است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی پیش بینی پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در متن پروژه‌های عمرانی را اقدامی بسیار پسندیده توصیف و از برقراری این قبیل تمهیدات و نیز تلاش‌های انجام شده در این حوزه قدردانی کرد.

وی با تأکید مضاعف بر ضرورت رعایت موازین و مقررات قانونی خطاب به مدیران دانشگاه علوم پزشکی توصیه کرد: در انجام امور به نحوی عمل کنند که با رعایت دقت و احتیاط لازم اساساً کاری خلاف قانون انجام نشود.

جواد شاهین فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان با تمرکز حول محورهای هوشمند سازی فعالیت‌ها و روندها در سطوح ملی و فراملی با قوت به سمت اهداف پیش بینی شده حرکت خواهد کرد.

وی افزود: طی ۲ سال آینده در شاخص‌هایی که امکان آن وجود دارد، دانشگاه علوم پزشکی استان را به سطح شاخص‌های کشوری خواهیم رساند.

شاهین فر تصریح کرد: نهضت ساخت و ساز در استان راه افتاده و تمامی واحدها در این خصوص و همچنین در راستای بهینه سازی فرایندها و فعالیت‌ها در حوزه‌های بهداشت و درمان و ارائه خدمات مطلوب به مردم مشارکت دارند.

وی همچنین از خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف به منظور ارتقا خدمات حوزه بهداشت و درمان استان خبر داد و ادامه داد: تمامی ۲۰ پروژه در حوزه هوشمندسازی فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی، توسط مهندسان و متخصصان داخلی این مجموعه انجام شده است.

کد خبر 700297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.