مرد شماره‌یک شطرنج ایران در مسابقات گرند سوئیس با پیروزی ادامه داد

پرهام مقصودلو ملی‌پوش شماره‌یک شطرنج ایران در دور پنجم مسابقات گرند سوئیس به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان دور پنجم رقابت‌های شطرنج گرند سوئیس در بخش آزاد، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف حریفی از هند رفت و به پیروزی رسید. ملی‌پوش ایران در حالی در این رقابت پیروز شد که با ریتینگ ۲۷۰۷ در این مسابقات حضور دارد.

حریف مقصودلو در دور پنجم این رقابت‌ها دارای ریتینگ ۲۶۴۱ بود. مقصودلو با این پیروزی سه امتیازی شد و در رده ۳۸ این مسابقات جای گرفت. سیدمحمدامین طباطبایی، دیگر ملی‌پوش شطرنج ایران، در دور پنجم مقابل حریف ارمنی به تساوی رسید تا این ملی‌پوش شطرنج ایران هم با ۲.۵ امتیاز در رده ۵۸ این رقابت‌ها قرار بگیرد.

همچنین پویا ایدنی، دیگر ملی‌پوش شطرنج ایران، در دور پنجم این مسابقه به تساوی رسید و با ۲ امتیاز در رده ۸۵ ایستاد. علیرضا فیروزجا نیز که در این مسابقات دست به مهره شده است، در دور پنجم مسابقات گرند سوئیس مقابل نیمن آمریکایی به تساوی رسید تا با ۳.۵ امتیاز در رده ۱۲ بایستد. فیروزجا که با ریتینگ ۲۷۷۷ در این مسابقات حضور دارد درحالی به تساوی رضایت داد که حریفش دارای ریتینگ ۲۶۶۷ بود.

رقابت‌های شطرنج گرند سوئیس در یازده دور برگزار خواهد شد که مجموع جوایز این مسابقات ۴۶۰ هزار دلار تخمین زده شده است. نفر اول این مسابقات می‌تواند ۸۰ هزار دلار را از آن خود کند.

کد خبر 700292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.