پوستر روز «حماسه و ایثار کاشان» رونمایی شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: با نزدیک شدن به ۱۲ آبان ماه، سالروز حماسه ایثار و شهادت کاشان، پوستر یادبود این روز، همزمان با نشست هم‌اندیشی کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان رونمایی شد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امنیت و آسایش کنونی در کشور را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر این عزیزان وظیفه‌ای همگانی است بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی، روز حماسه و ایثار مردم کاشان، را روزی افتخار آفرین برای شهروندان دارالمومنین دانست چرا که در ۱۲ آبان ماه سال ۷۳ تعداد ۹۶ شهید تازه تفحص شده که در مناطق عملیاتی جنوب کشور بالاخص منطقه طلاییه در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت رسیده بودند بر روی دستان مردمان دیار مؤمنان تشییع و به خاک سپرده شدند و برگ زرینی در تاریخ این دیار به یادگار ماند.

دبیر کمیته نمادها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره ملّی شهدا اظهار کرد: این پوستر که به تصویر نمادین تشیع پیکر مطهر شهدای کاشان در سال ۱۳۷۳ مزین شده به سفارش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و توسط گروه گرافیک آمین آماده شده است.

فرجی با بیان اینکه این تصویر با هدف برجسته کردن این روز بزرگ به صورت مشترک توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر اکران خواهد شد، از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی همزمان با سالروز این مناسبت با هدف زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تقویت روحیه فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

کد خبر 700281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.