آغاز تعویض مخزن گاز فرسوده تاکسی‌های شهری ساری

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری از تعویض مخازن گاز فرسوده و فاقد اعتبار تاکسی‌های شهری در جهت رفاه حال بهره‌برداران ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، سید سعید حسینی گفت: پیرو نامه و مکاتبه با اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور، مبنی بر امکان طرح تعویض مخازن گاز CNG فرسوده و یا منقضی شده تاکسی‌های درون‌شهری، مقرر شد در مدت‌زمان محدود (اواسط آبان ماه سال جاری) تاکسیران متقاضی واجد شرایط به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، مراجعه کنند.

سید سعید حسینی افزود: با استناد به مصوبه شورای اقتصاد و جلسات برگزارشده، این طرح شامل تاکسی‌هایی می‌شود که عمر مخازن به اتمام رسیده باشد و تاکسی‌هایی که در مراکز معاینه فنی به دلیل مخزن غیراستاندارد و با فرسوده پیش‌ازتاریخ انقضای مخزن مردود شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: تاکسی‌های معرفی‌شده از هر دو گروه (الف) و (ب) باید ازنظر فنی و عملکردی توانایی حداقل ۳ سال فعالیت در ناوگان تاکسیرانی را داشته باشند، به عبارتی این تاکسی‌ها حداقل تا ۳ سال آینده نباید در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از رده خارج و یا اسقاط شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئولیت معرفی این افراد بر عهده سازمان است؛ در صورتیکه مشخص گردد شخص استفاده‌کننده از یارانه حمایتی دولت، شرایط فوق‌الذکر را نداشته (گروه الف و ب) و یا پس از تعویض مخزن اقدام به نوسازی ناوگان نموده است با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 700280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.